  • 1. Data: 2003-08-08 19:56:56
    Temat: Pytanko dot. zainstalowania anteny
    Od: Slawek <s...@p...fm>

    Mam pytanko... powiedzmy, ze odgornie zabronione jest robienie
    czegokolwiek na elewacji budynku... ale jest moje mieszkanko, okno i
    obok okna chcialbym zamontowac antene telewizyjna znajdujaca sie z
    zewnarz, ale jakby nie patrzec na 'mojej' scianie... Czy Waszym zdaniem
    moge ja zamontowac, czy to raczej nie mozliwe ?

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167

  • 2. Data: 2003-08-09 13:39:32
    Temat: Re: Pytanko dot. zainstalowania anteny
    Od: "Marek" <d...@p...com>

    Użytkownik "Slawek" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > zewnarz, ale jakby nie patrzec na 'mojej' scianie... Czy Waszym zdaniem
    > moge ja zamontowac, czy to raczej nie mozliwe ?

    Do administracji (zarzdcy) budynku z tym pytaniem powinieneś się zwrócić.
    IMHO jeżeli budynek nie jest wyposażony w antenową instalację zbiorową to
    możesz. Dokładnie to administracja nie może odmówić. Mogą za to określić
    warunki montażu anteny. Także gdybyś chciał obierać programy, które nie są
    dostępne z "gniazdka". Jednak zwróć uwagę, że z jednej anteny nie będzie
    poprawnego odbioru wszystkich programów.

    Marek

  • 3. Data: 2003-08-10 11:31:41
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl>

    .
    > ale jest moje mieszkanko,

    Hmm- mieszkanko jest spóldzielni, Twoje jest prawo zamieszkiwania tam.

    >Czy Waszym zdaniem
    > moge ja zamontowac, czy to raczej nie mozliwe ?

    Jak Ci spóldzielnia pozwoli. Napisz do nich pismo o wyrażenie zgody

    HaNkA

  • 4. Data: 2003-08-11 07:11:58
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:

    > Jak Ci spóldzielnia pozwoli. Napisz do nich pismo o wyrażenie zgody

    A najpierw poczytaj regulamin obowiązujący w twojej sp-ni.