  • 11. Data: 2004-08-14 02:37:59
    Temat: Re: Pytanie odnośnie kodeksu rodzinnego-Małżeństwo
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik KrzysiekPP napisał(a):

    > Np. ojczym i/lub pasierbica ....

    Kolejny co nie rozumie i na dodatek nie potrafi przeczytać wyżej.

    --
    JOHNSON :)

  • 12. Data: 2004-08-14 02:42:06
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Sebastian M. napisał(a):

    > Dzięki wam za wyjaśnienie tematu;) a czy tak samo sprawa ma się do opiekuna
    > osoby pełnoletniej oraz osoby nad którą sprawuje się ten nadzór?
    >
    > Pozdrawiam
    > Sebastian M.

    Jeśli dorosły ma opiekuna znaczy, że jest ubezwłasnowolniony całkowicie, a co za
    tym idzie zgodnie z 11 paragraf 1 krio nie może wogóle zawrzeć małżeństwa.

    --
    JOHNSON :)

  • 13. Data: 2004-08-14 07:31:17
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Kolejny co nie rozumie i na dodatek nie potrafi przeczytać wyżej.

    Moze tak na koniec .... sprobuj się nauczyc jezyka polskiego ;-)

  • 14. Data: 2004-08-14 09:00:48
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    > Moze tak na koniec .... sprobuj się nauczyc jezyka polskiego ;-)

    Rzeczywiście asem z polskiego nie byłem, ale nie rozumiem o co Ci chodzi??
    Mógłbyś mnie oświecić?

    --
    JOHNSON :)

  • 15. Data: 2004-08-14 16:45:14
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał(a)
    w news'ie: news:cfju5a$7ru$1@news.onet.pl

    > [.....................]
    > Jeśli dorosły ma opiekuna znaczy, że jest ubezwłasnowolniony
    > całkowicie, (...)
    > [................]

    Głupoty opowiadasz. Opiekuna prawnego również
    posiadają osoby *częściowo ubezwłasnowolnione* .

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Uśmiechnij się... jutro będzie gorzej."

  • 16. Data: 2004-08-14 16:45:14
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

  • 17. Data: 2004-08-15 20:06:12
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Andrzej_K. wrote:
    > Głupoty opowiadasz. Opiekuna prawnego również
    > posiadają osoby *częściowo ubezwłasnowolnione* .

    Co rozumiesz przez pojęcie "opiekuna prawnego"?

    KG

  • 18. Data: 2004-08-16 03:53:04
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "kam" <X#k...@w...pl.#X> napisał(a)
    w news'ie: news:cfofph$ip2$1@news.onet.pl

    > Co rozumiesz przez pojęcie "opiekuna prawnego"?

    Osobę ustanowioną przez Sąd do sprawowania opieki
    nad osobą częściowo lub całkowicie ubezwłasnowolnioną.
    (Ja nim jestem)

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "W większości przypadków łatwiej jest się w coś wplątać,

  • 19. Data: 2004-08-16 06:12:49
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Andrzej_K. wrote:
    > Osobę ustanowioną przez Sąd do sprawowania opieki
    > nad osobą częściowo lub całkowicie ubezwłasnowolnioną.
    > (Ja nim jestem)

    I jesteś opiekunem, a nie kuratorem?

    KG

  • 20. Data: 2004-08-16 07:00:44
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    Do tego nieuka Andrzeja K.:

    Częsciwo ubezwłasnowolnieni p[osiadają kuratora. Weź sobie przeczytaj kodeks
    rodzinny i opiekuńczy.

    --
    JOHNSON :)