  • Data: 2010-02-02 15:48:36
    Temat: Re: Pytanie chyba prawne
    Od: "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> wrote in message
    news:hk9eud$utu$1@news.onet.pl...

    > Szkoda, niechaj zatem wskażę Ci drogę.
    >
    > Art. 91 ust. 3 Konstytucji --> art. 249 Traktatu z Amsterdamu (Dz. U. z
    > 2004 r., Nr 90, poz. 864). Jest podstawa prawna?

    Że tam akurat na ten temat ani słowa to wiedza wszyscy - że w Traktacie
    Lizbońskim jest napisane "Konferencja przypomina, że zgodnie z utrwalonym
    orzecznictwem Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej Traktaty i prawo
    przyjęte przez Unię na podstawie Traktatów mają pierwszeństwo przed prawem
    Państw Członkowskich na warunkach ustanowionych przez wspomniane
    orzecznictwo" już ci napisałem. Moje niesutające pytanie brzmi - na jakiej
    podstawie prawnej orzecznictwo TSUE może stanowić w Polsce prawo? Ja
    rozumiem nadgorliwośc neofitów ale to jest grupa o prawie.

    A.