  • Data: 2010-02-02 16:02:46
    Temat: Re: Pytanie chyba prawne
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02-02-2010 16:48, Gruby Jendrek pisze:
    > Moje
    > niesutające pytanie brzmi - na jakiej podstawie prawnej orzecznictwo
    > TSUE może stanowić w Polsce prawo?

    Plączesz się. Przeczytaj wątek jeszcze raz - _ani razu wcześniej_ nie
    pytałeś o orzecznictwo Trybunału Sprawiedliwości, tylko o
    rozporządzenia. A ja Ci na temat rozporządzeń unijnych udzieliłem
    odpowiedzi. Na temat orzecznictwa i jego mocy stanowienia prawa w PL
    wypowiedzieć się można krótko - nie ma takiej możliwości. A ja mam
    nadzieję, że odróżniasz rozporządzenie od wyroku.

    --
    .B:artek.