  • Data: 2013-08-12 16:17:18
    Temat: Re: Punkt kontroli drogowej na terenie prywatnym
    Od: "Edward Ilkus" <e...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl>

    > (...)
    > jak na teren mojego dziadka ktoś nieproszony wchodził, wjeżdżał to dziadek
    > takie pręciki powijał do ziemi i zaostrzył. pręciki miały po 100cm
    > długości i 10mm grubości, wystawały na 3-5cm. wystarczyło. Nikt sobie
    > krzywdy nie zrobił, opony nie przebił, mimo że wszystko ukryte w
    > trawie....

    Jak nie przebił ? Tak czy siak, nie ma trawy. To prywatna droga dojazdowa.
    Ustawiają się na niej by ich nie było widać z drogi głównej. Dobrze znany
    wszystkim kierowcom wyjazd z Olkusza na Katowice na drodze krajowej 94.
    Daleko poza zabudowaniami tak, że łapią masę samochodów i zatrzymują na tej
    prywatnej nieruchomości.