  • Data: 2013-08-12 16:53:05
    Temat: Re: Punkt kontroli drogowej na terenie prywatnym
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 12 Aug 2013 11:27:10 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > To jest moja prywatna grupa dyskusyjna i masz się wynieść!

    Eee tam, Kolumny Zygmunta też mi nie sprzedasz. ;)

    > Rozumiesz analogię? ;->

    Pewnie, że tak, ale nie jest trafiona.

    A swoją drogą, gdy do magików rzeźbiących mi coś na budowie przyjechał
    kumpel, i swoje przybycie obwieścił radosnym zacięciem się ręki na
    klaksonie, to gdy wyleciałem z sąsiedniego domu i pokrótce, acz
    ekspresyjnie wytłumaczyłem, w co mu wsadzę ten klakson, jeśli w ciągu
    minuty nie wyniesie się poza zasięg mojego wzroku - to nie pytał mnie o akt
    własności działki, tylko zawinął kitę w podskokach.