  • Data: 2013-08-12 16:46:47
    Temat: Re: Punkt kontroli drogowej na terenie prywatnym
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.08.2013 16:32, Budzik pisze:

    > Racja, w koncu mogłes wykupić system publicznych grup dyskusyjnych :)

    Teoretycznie mogłem :D

    > Czy mam rozumieć, ze podejscie do policjantów stojących na podjezdzie z
    > tekstem: to jest mój podjazd, prosze odjechac jest be, za to podejscie z
    > tym samym tekstem i wypisem z KW jest ok?

    Moment - dla mnie "podjazd" to jest droga wyjazdowa z posesji i
    parkowanie na niej w sposób utrudniający wyjazd jest wykroczeniem samo w
    sobie.

    A w tym przypadku w tego co pisał inicjator wątku chodzi o jakąś łąkę
    czy inny ugór.

    Może faktycznie przydałby się ling do googlemaps ;)

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!