  • 1. Data: 2003-05-07 11:29:52
    Temat: Ptanie o wezwanie (zawiadomienie) pilne
    Od: "sudan" <s...@p...pl>

    Bylem w spolce s.c. no i teraz mam problem. Otrzymalem zawiadomienie o
    posiedzeniu sadu ze stawiennictwem obowiazkowym (jako jeden z pozwanych).
    Wiem ze sprawa ta mnie nie dotyczy, wysylalem pismo z wyjasnieniem ale sad
    widocznie sie uparl ze chce mnie zobaczyc. Jazda to koszt + problem z
    uzyskaniem dnia wolnego. Co w przypadku kiedy sie nie zjawie ? W jaki sposob
    poinformowac ze mnie nie bedzie. Dzonilem tam ale uslyszalem tylko od
    niewiadom kogo ze dobrze by bylo gdybym byl.

    Sebastian

  • 2. Data: 2003-05-07 12:09:12
    Temat: Re: Ptanie o wezwanie (zawiadomienie) pilne
    Od: "Czarny" <k...@i...pan.wroc.pl>

    Zgodnie z kodeksem cywilnym jesteś zobowiązany solidarnie za długi spółki i
    można Cię pozywać gdyby np. drugiego wspolnika nie można było znalexć...

    sudan napisał(a) w wiadomości: <3eb8ecee$1@news.vogel.pl>...

  • 3. Data: 2003-05-07 14:23:57
    Od: "weronika " <w...@N...gazeta.pl>

    sudan <s...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > poinformowac ze mnie nie bedzie. Dzonilem tam ale uslyszalem tylko od
    > niewiadom kogo ze dobrze by bylo gdybym byl.

    powinieneś się stawić osobiście zawsze, gdy jesteś wzywany. z tego co
    piszesz wynika, że nie jesteś już wspólnikiem, wiec może jako świadek??
    wtedy jeśli nie stawisz sie na wezwanie sądu, to możesz zostać ukarany
    grzywną. ale jeżeli jako pozwany, to pewnie pod rygorem ujemnych skutków
    procesowych, czyli prościej możecie przegrać, bo nie udowodnicie swoich
    racji. weronika