  • 11. Data: 2010-03-04 07:42:56
    Temat: Re: Psie...
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 4 Mar, 07:52, "mi" <m...@o...pl> wrote:

    > Mamy rozumieć, że nie radzisz sobie z wolnością wypowiedzi nawet jako odbiorca?
    >
    > Wiesz jaki jest największy problem wolności? Kretyni, którzy zawsze się znajdą i
    > będą nawoływać, żeby władza brała za pyski, bo ... (tu wstawić dowolną listę
    > bredni).
    >
    > mi
    >
    > --

    W sumie masz rację jestem kretynem a ty głaszcz po główkach dalej
    oprychów którrzy dla zabawy rzucają w tramwaje koszmi na śmieci.
    Przecież to dobre dzieci.

  • 12. Data: 2010-03-04 07:46:06
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 4 Mar, 07:52, "mi" <m...@o...pl> wrote:

    PS> A tak właściwie to gdzie ja napisałem, że to władza ma brać za
    pyski. niech to zrobią gliniarze po pracy zupełnie prywatnie.
    Chociaż podejrzewam, że autor tej reklamy nie zrozumie, że on dotego
    samego nawołuje.

  • 13. Data: 2010-03-04 11:50:41
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 3 Mar 2010 23:42:56 -0800 (PST), gr napisał(a):

    > oprychów którrzy dla zabawy rzucają w tramwaje koszmi na śmieci.

    Czym rzucają?
    OMG!

  • 14. Data: 2010-03-05 17:37:51
    Od: "mi" <m...@o...pl>

    > pyski. niech to zrobią gliniarze po pracy zupełnie prywatnie.
    > Chociaż podejrzewam, że autor tej reklamy nie zrozumie, że on dotego
    > samego nawołuje.

    Czyli proponujesz w rewanżu za inscenizowane naruszenie prawa naruszenie prawa
    całkiem realne? Przpraszam, że zapytam, ale myślisz czasami?

    mi

  • 15. Data: 2010-03-05 20:09:26
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 5 Mar, 18:37, "mi" <m...@o...pl> wrote:

    > Czyli proponujesz w rewanżu za inscenizowane naruszenie prawa naruszenie prawa
    > całkiem realne? Przpraszam, że zapytam, ale myślisz czasami?
    >
    > mi
    >
    > --

    Myślę czasami w przeciwieństwie do niektórych osób.
    Czy jak będę nawoływał do tego aby ktoś dał ci w pysk zareagujesz na
    to?
    Bez obrazy ja bym zareagował.
    I ludzie pdobno policja ma być skuteczna i pomagać ludziom ale jak
    mają to robić skoro ludzie pozwalają dzieciakom nie szanować policji.

  • 16. Data: 2010-03-06 10:05:37
    Od: "mi" <m...@o...pl>

    > Myślę czasami w przeciwieństwie do niektórych osób.
    > Czy jak będę nawoływał do tego aby ktoś dał ci w pysk zareagujesz na
    > to?
    > Bez obrazy ja bym zareagował.

    Widzę, że masz problem z nadinterpretowaniem faktów. Otóż ja tam NIE widzę
    nawoływania do dawania w pysk, sam to wymyśliłeś. Widzę dwóch aktorów za
    pieniądze inscenizujących pewną scenę a do tego podpis. Całość imho kiepskich lotów.

    Czemu nie nawoływałeś do ścigania Tarantino lub Pasikowskiego? U nich to
    standardowy zabieg sceniczny zgrany do bólu. To imho zła cecha polskiej
    mentalności post-perelowskiej - wredne psioczenie małym a strach przed
    wystąpieniem przeciw wielkim.

    > I ludzie pdobno policja ma być skuteczna i pomagać ludziom ale jak
    > mają to robić skoro ludzie pozwalają dzieciakom nie szanować policji.

    Przejawiasz wiele cech homo sovieticus. M.in. bezrefleksyjnie dałeś się
    sprowokować inscenizowaną scenką i od razu dointepretujesz fakty.

    Imho nie radzisz sobie z wolnością wypowiedzi i wolność wypowiedzi rozumiesz w
    kategoriach totalitarnych - wolno mówić tylko dobrze i jedynie słusznie. Wolność
    wypowiedzi z zasady daje prawo tworzenia treści, z którymi wielu się nie zgodzi
    i wielu wydadzą się niestosowne. Inaczej nie ma sensu mówić o jakiekolwiek
    wolności jeśli nie jest w niej obecna doza niezgody i prowokacji.

    mi

  • 17. Data: 2010-03-06 11:58:59
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 6 Mar, 11:05, "mi" <m...@o...pl> wrote:

    > Imho nie radzisz sobie z wolnością wypowiedzi i wolność wypowiedzi rozumiesz w
    > kategoriach totalitarnych - wolno mówić tylko dobrze i jedynie słusznie.

    Ja sobie nie radzę?
    Ja rozumiem w kategoriach totalitarnych?

    A ty co właśnie zrobiłeś swoją ostatnią wypowiedzią?

    Ja właśnie skończyłem z tobą dyskusję.

  • 18. Data: 2010-03-06 21:37:10
    Od: "mi" <m...@o...pl>

    > Ja sobie nie radzę?

    Jeśli chcesz ścigać za fikcję, która obecna jest w każdym podrzędnym kryminale,
    to uważam, że:
    - nie radzisz sobie z wolnością wypowiedzi jako odbiorca,
    - masz zapędy totalitarne,
    - masz problem z myśleniem abstrakcyjnym i pewne fikcje przyjmujesz zbyt
    dosłownie lub nawet osobiście,
    - nawet nie próbujesz kierować się prawem a jedynie swoiście pojętą
    sprawiedliwością lub nawet zemstą.

    mi

  • 19. Data: 2010-03-06 22:40:22
    Od: stasio <s...@c...pl>

    mi wrote:

> [...]
    > pieniądze inscenizujących pewną scenę a do tego podpis. Całość imho kiepskich

    oczywiście masz rację. również jak słucham muzyki to "widzę" w tym tylko
    ruch cząsteczek powietrza. podobnie z filmem: zwyczajni ludzie, coś tam
    płaczą, śmieją się, "inscenizują pewne sceny" jak to ładnie ująłeś.
    zdjęcia również nie robią na mnie wrażenia, ot, fala elektromagnetyczna
    częściowo pochłonięta i odbita przez emulsję. a jak patrzę na te czarne
    kreski i kropki zapisu nutowego to dziwię się kompozytorom, że "czują"
    coś. "mistrz i małgorzata" bułhakowa to dla mnie zbiór znaków i pustych
    przestrzeni między nimi, co do których ludzie umówili się, mają jakieś
    znaczenie.

> [...]
    > wolności jeśli nie jest w niej obecna doza niezgody i prowokacji.

    "Przejawiasz wiele cech homo sovieticus. M.in. bezrefleksyjnie dałeś się
    sprowokować [...]" *zamieszczonym artykułem* "[...] i od razu
    dointepretujesz fakty."

    "Imho" nie radzisz sobie w społeczeństwie i jesteś częścią urojoną
    rzeczywistości.

  • 20. Data: 2010-03-07 12:28:37
    Od: "mi" <m...@o...pl>

    > oczywiście masz rację. również jak słucham muzyki to "widzę" w tym tylko
    > ruch cząsteczek powietrza. podobnie z filmem: zwyczajni ludzie, coś tam
    > płaczą, śmieją się, "inscenizują pewne sceny" jak to ładnie ująłeś.

    Brawo, moje gratulacje. Odkryłeś, że większość spraw nie jest jednoznaczna.
    Teraz w życiu będzie ci już łatwiej. Już tylko pociągnij wniosek, czym jest
    przypisywanie na siłę jednej miary rzeczom wieloznacznym. Z góry gratuluję
    rozwoju. :)

    Proszę zdradź mi tajemne i skomplikowane mechanizmy ścigania za reklamy a
    nieścigania za filmy, teledyski, literaturę czy inne wytwory. Rozumiem, że
    będziesz domagał się ścigania połowy Hollywood i połowy polskiego małego światka
    filmowego. Tak? :>

    > "Imho" nie radzisz sobie w społeczeństwie i jesteś częścią urojoną
    > rzeczywistości.

    :) Projekcja. To się nazywa projekcja. Przypisywanie na siłę i bez argumentów
    innym cech, własnych skrywanych lub podejrzewanych.

    Wiesz jednak, tak po zastanowieniu to wolę być szaleńcem opętanym wolnością niż
    szaleńcem opętanym totalniactwem i regulowaniem wszystkiego. A więc niech ci
    będzie. Traktuję to jako komplement, bo będę w doborowym towarzystwie. :D

    mi