  • 1. Data: 2005-04-10 16:00:31
    Temat: Przyciemniane szyby
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    zrodlo:
    http://www.tlang.netglob.com.pl/0262.htm

    (...)
    5. Szyby pojazdu:

    1) nie powinny dawać ostrych odprysków w razie rozbicia; przednia szyba
    powinna zapewnić kierowcy pełną i wyraźną widoczność bez zniekształcenia
    obrazu, a w razie rozbicia - zapewniać jeszcze dostateczną widoczność drogi;

    2) powinny być umocowane w taki sposób lub sporządzone z takiego tworzywa,
    aby w razie konieczności istniała możliwość wyjścia na zewnątrz pojazdu co
    najmniej przez jeden otwór okienny z każdej strony pojazdu;

    3) powinny być ocechowane w miejscu widocznym z zewnątrz pojazdu; przepis
    stosuje się do pojazdu zarejestrowanego po raz pierwszy po dniu 31 grudnia
    1968 r.;

    4) przednie powinny mieć współczynnik przepuszczania światła nie mniejszy
    niż 75%, natomiast przednie boczne nie mniejszy niż 70%;

    5) nie powinny odbijać światła w sposób powodujący oślepianie innych
    uczestników ruchu drogowego.

    (...)

    Czy tutaj chodzi o przepuszczenie swiatla od zewnatrz do wenatrz?

    Inaczej to absurd. Pomijajac przyciemnianie naklejkami, istnieja szyby

    ktore sa od zewnatrz czarne a od wewnatrz widocznosc jest idealna.

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 2. Data: 2005-04-10 16:04:05
    Temat: Re: Przyciemniane szyby
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d3bij3$kb0$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy tutaj chodzi o przepuszczenie swiatla od zewnatrz do wenatrz?
    >
    > Inaczej to absurd. Pomijajac przyciemnianie naklejkami, istnieja szyby
    >
    > ktore sa od zewnatrz czarne a od wewnatrz widocznosc jest idealna.

    To nie jest absurd. Chodzi o to, aby Policja widziala, kto prowadzi pojazd.

  • 3. Data: 2005-04-10 18:16:20
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wiadomości news:d3bij3$kb0$1@inews.gazeta.pl...

    > To nie jest absurd. Chodzi o to, aby Policja widziala, kto prowadzi

    I tak nie zrozumie:(

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 4. Data: 2005-04-10 18:20:43
    Od: "atryda" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@o2.pl>

    > Czy tutaj chodzi o przepuszczenie swiatla od zewnatrz do wenatrz?
    > Inaczej to absurd. Pomijajac przyciemnianie naklejkami, istnieja szyby
    > ktore sa od zewnatrz czarne a od wewnatrz widocznosc jest idealna.

    a co za roznica w ktora strone jest to mierzone przyrzadem z wlasnym zrodlem
    swiatla przykladane raz z jednej strony raz z drugiej jesli wynik ktorejs z
    prob jest negatywny tracisz dowod rej i byc moze mandacik

  • 5. Data: 2005-04-10 19:02:04
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    Przemek R... wrote:

    > ktore sa od zewnatrz czarne a od wewnatrz widocznosc jest idealna.

    Niekoniecznie. Wiekszosc samochodow ma fabrycznie przyciemniane szyby.
    Wiec wcale nie tak trudno przekroczyc ta granice.

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 6. Data: 2005-04-10 19:13:49
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "atryda" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@o2.pl> napisał w
    wiadomości news:d3br2n$395$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > a co za roznica w ktora strone jest to mierzone

    wiem ze mialo to na celu zwalczanie naepek przez ktore kierowca traci
    widocznosc, a w przypadku
    fabrycznie przyciemnionych nie traci.

    P.

  • 7. Data: 2005-04-11 07:04:52
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 10 Apr 2005 21:02:04 +0200,
    Jasek <j...@p...onet.pl> screamed:

    > Niekoniecznie. Wiekszosc samochodow ma fabrycznie przyciemniane szyby.
    > Wiec wcale nie tak trudno przekroczyc ta granice.

    Wiekszosc samochodow? Wiekszosc modeli samochodow? Jakies dane statystyczne
    podaj, bo patrzac na ulice twierdze zgola inaczej.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 09:04:04 user up 10578 days, 20:59, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    If at first you don't succeed, call it version 1.0

  • 8. Data: 2005-04-11 08:16:06
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Artur M. Piwko wrote:
    > In the darkest hour on Sun, 10 Apr 2005 21:02:04 +0200,
    > Jasek <j...@p...onet.pl> screamed:

    > Wiekszosc samochodow? Wiekszosc modeli samochodow? Jakies dane statystyczne
    > podaj, bo patrzac na ulice twierdze zgola inaczej.

    Większość obecnie stosowanych szyb ATERMICZNYCH (czyli naprawde
    większość) jest fabrycznie przyciemniana w zakresie 12-19%.
    Śmało można przyjąc, ze szyba nie starsza niż 10 lat nie ma 95%
    przejrzystości a ok 88-80%. Czyli margines na przyciemnienie to kilka % ;-)

    MZ

  • 9. Data: 2005-04-11 11:52:51
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    czlowieku ? co ty wygadujesz ?