    From: "Ajgor" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przewód ENEA przez prywatną działkę
    Date: Tue, 23 Aug 2011 23:15:31 +0200

    news:j30gcf$p13$1@news.onet.pl...

    > Nie wiem skąd piszesz ale u nas na Pomorzu już wszędzie prawie jest młoda
    > kadra i nie ma większych problemów.

    Z Legnicy. Tu tez kadra jest mloda i nie ma z nia problemow. Po prostu
    wszystkich zalatwiaja odmownie.
    Nie wiem, czy znasz sprawe sprzed... kilku lat z gazownią w Legnicy. Masa
    ludzi przechodzila na ogrzewanie gazowe.
    Gazownia bez problemow wydawala zgody, ale.. pod warunkiem DOBROWOLNEJ
    wplaty 450zl na rozwoj gazownictwa :)
    Kto dobrowolnie nie wplacil, ten nie dostawal zgody. Zwykly szantaz.
    Wplacilismy kase, dostalismy zgody na ogrzewanie, a pozniej napisalismy do
    gazowni wnioski o zwrot wyludzonej wplaty.
    I co? Spuscili nas na drzewo. Dopiero skierowanie zbiorowego powiadomienia
    do Urzedu antymonopolowego, i sprawa w sadzie zmusila
    gazownie do zwrotu. Zreszta nawet wtedy nie dostalismy znizki, tylko jakis
    czas nie placilismy za gaz. Oczywiscie gazwonia natychmiast podniosla sobie
    cene gazu.