  • Data: 2011-08-25 17:29:45
    Temat: Re: Przewód ENEA przez prywatną działkę
    Od: "Kris" <k...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości grup

    >Za te wizyty można akurat odzyskać.
    Żartujesz Sobie.
    Gość pytał o rade Ty doradziłeś zacząć od wizyty na policji itp.
    Ja radziłem od samego początku zadzwonić do Enei
    Gość tak zrobił i sprawa załatwiona. Nie musiał odwiedzać policji składać
    zeznań i tracić czasu.
    ja po prostu uważam że zamiast od razu ruszać machinę prawa/Państwa trzeba
    najpierw spróbować sprawę wyjaśnić u źródła.
    Najprościej, najtaniej, najszybciej z reguły tak jest