  • Data: 2005-10-09 19:46:57
    Temat: Re: Przestępstwo w Internecie - gdzie zgłaszać
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 6 Oct 2005 13:32:11 +0200, "Le'" <n...@n...com> wrote:

    >Przeszukałem strony Komendy Głównej Policji i komend lokalnych i nigdzie nie
    >znalazłem linku do prostego i anonimowego powiadamiania policji o zauważonym
    >przestępstwie internetowym. Czy źle szukałem ?
    http://www.kgp.gov.pl/kontak.html

    "Informacje o przestępstwach prosimy przekazywać bezpośrednio do
    najbliższej jednostki policji lub anonimowo pod podany numer
    policyjnej infolinii:

    0 800 120 226"

    Czy jest to dość prosto i anonimowo? Tylko użyj budki telefonicznej.

    WAM
    --
    Sylwester 2005!
    Może nad morze?