  • Data: 2004-04-30 14:54:59
    Temat: Re: Przepis dotyczacy wyprowadzania psa na osiedlu
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User "Przemyslaw Rokicki"
    <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com> napisał(a)
    w news'ie: news:c6toci$7hp$1@inews.gazeta.pl

    > moze nie na smyczy, ale kaganiec by sie przydal, a nie mozesz z sasiadem
    > pogadac?
    > sa kagance z materialu, zaproponuj mu zakup takiego.

    Takie kagańce to można szczekającej sąsiadce_sąsiadowi
    założyć, a nie psu. Kaganiec *musi* być obszerny w linii
    pionowej tak aby pies mógł bez problemu otworzyć pysk
    i "wywalić" jęzor. Psy w ten sposób chłodzą się, a w tym
    chorym szmaciaku to...

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Uśmiechnij się... jutro będzie Lepper."