  • Data: 2004-05-04 07:04:58
    Temat: Re: Przepis dotyczacy wyprowadzania psa na osiedlu
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał(a)
    w news'ie:
    news:Pine.WNT.4.58.0405031253460.-601307@Athlon.port
    ezjan.zabrze.pl

    > [.....................]
    > No to dopóki pytająca nie pyta o przepisy obowiązujące w Białymstoku,
    > Zabrzu, Jeleniej Górze czy Mieście Stołecznym Kraków ;) - nie
    > ma o czym gadać.

    No to dopóki *osoba* pytająca pyta o przepisy to podałem
    przykład przepisów obowiązujących w Białymstoku. Nie
    trzeba posiadać zbyt wielkiej inteligencji aby na tej podstawie
    wywnioskować, że nie ma przepisu ogólnokrajowego, a tylko
    miejscowe i powinien o nie pytać w miejscowym Urzędzie.

    > Nie ma obowiązujących cały kraj przepisów i tyle...

    I co to zmienia?

    > OT:
    > Dobrzy ci wasi radni.
    > Znaczy pies może kaganiec wziąć i zastawić czy wynająć, tak ??
    > (ja nie pytam czy może to zrobić *zgodnie z umową* :))

    Tobie się chyba coś popier...? Nie rozumiesz tego co czytasz?
    Jaki pies ma "wziąć, zastawić, wynająć"?. W tym cytacie jest
    omówiony *jeden z warunków* dopuszczających zwolnienie
    psa ze smyczy.

    > Jak ja lubię używanie określenia "posiadać" zamiast "mieć" :)
    > Zaraz tekst "wygląda poważnie" (za to autor na nieuka :)).

    Nie popisuj się swoją znajomością poprawnej polszczyzny
    bo to nie jest tematem posta, a ta grupa to nie *polszczyzna.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Kiedy wszystko inne zawiedzie, przeczytaj instrukcję."