  • Data: 2004-04-30 14:38:10
    Temat: Re: Przepis dotyczacy wyprowadzania psa na osiedlu
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com> szukaj wiadomości tego autora

    : Mam pytanie o przepisy dotyczace wyprowadzania psow po osiedlu . Pytam bo
    : mam sasiada notorycznie wyprowadzajacego swojego boksera bes smyczy i
    : kaganca . CZy jest jakis przepis smuszajacy go zeby wyprowadzal swojego
    : "pupila" na smyczy i w kagancu ???

    moze nie na smyczy, ale kaganiec by sie przydal, a nie mozesz z sasiadem
    pogadac?

    sa kagance z materialu, zaproponuj mu zakup takiego.

    P.