  • Data: 2013-05-29 18:24:11
    Temat: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-29 17:35, RadoslawF pisze:

    > Kłamczuszku MOPS nie pokrywa 100% wysokości czynszu.
    > Ale nawet gdyby to wedle twoich wyliczeń brakuje ci razem
    > 150zł

    chociaż udawaj ze rozumiesz co czytasz 50% gaz i prąd, i masz to 150zł.
    z mopsu dostaje 525zł, pokrywa czynsz w całosic tak/nie ?
    pokrywa prąd 50% tak/nie
    w dodatku mieszkaniowym pozostaje brak na 50% prądu tak/nie ?

    czepiłeś się tylko dodatku do mieszkania, nie uwzględniasz innych dodatków.
    A tobie widać umkneło ze 50% prądu i gazu musi wydac juz z własnej kasy.

    > i nawet jeśli uznać że dają jeszcze 75 zł to
    > kolejnych 75zł brakuje. Czyli faktycznie matematyka się
    > kłania, niestety tobie.
    > A w praktyce to 75zł może być np na pieluchy czy jakieś lekarstwa,
    > uważasz że zrezygnuje z tych wydatków na rzecz prądu czy
    > gazu ?
    > Przestań się ośmieszać, napisałeś "MOPS pokrywa wszystko"
    > a to zwykłe kłamstwo.

    Acha rozumiem, na siłę chcesz udowodnić swoją rację, nie dociera do
    ciebie ze ma jeszcze inne stałe dodatki. Gdzie dotacja + dopłata
    mieszkaniowa 70% z mopsu pokrywa jej cały czynsz i 50%gaz/prąd. I
    zapeniam cię ze "dotacja/e" jest tego więcej niż 75zł.

    Jak tego nie kumasz, to zgoda dla ciebie kłamałem.