  • Data: 2013-05-24 10:44:41
    Temat: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    Od: Paweł <p...@n...ne> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.05.2013 09:44, Chiron pisze:
    > Użytkownik "Paweł" <p...@n...ne> napisał w wiadomości

    > Jednak obecnie jest tak, że wystarczy (i często tak jest), że dziewczyna

    często? ile jest takich przypadków? masz jakieś pojęcie?

    > chce się zemścić- chłopak jest ugotowany. Sam znam sytuację, kiedy
    > dziewczyna postawiła chłopakowi ukltimatum: albo się z nią ożeni, albo
    > powie, że ją zgwałcił. To w tej chwili jest makabra. A jakby coś takiego

    niech mówi.

    > weszło, co proponuje Ziobro- to już chyba wielu młodych chłopców na siłę
    > będzie chciało zostać homosiami. Nie wiem, czy się orientujesz: np w
    > Polsce wśród góralek raczej jest nie do pomyślenia, żeby oddać się
    > chłopakowi bez walki. Ot- taka tradycja. A co z kobietami, które lubią
    > być brane siłą? Ile kobiet opowiada, że ten chłopaka ją zgwałcił (a

    co z nimi? jakieś fantazje twoje się odzywają

    > oczywiście oddała mu się sama)- bo dla neigo to było tylko jednorazowe-
    > a ona spodziewała się czegoś więcej, i albo sieodgrywa, albo po prostu
    > chce "zachować twarz"? No i niech jej koleżanka teraz

    no ile?

    > doniesie...Naprawwdę- takie ustawy- wraz z tą o przemocy w rodzinie
    > (zakładającą z góry, że instytucja rodziny jest patologiczna)- rozwala
    > podstawy egzystowania społeczeństwa. Co w niej dobrego?

    serio pytasz? podstawy egzystowanie społeczeństwa to poczucie
    bezpieczeństwa jego członków

    > Zobacz, jaką przewage ma teraz kobieta: wystarczy jej donos. Facet może
    > jej nawet nie dotknąć- ale sąd i tak nie da mu wiary. Chyba, że będzie

    oczywiście że wystarczy donos, a sąd nie da wiary.

    > miał świetnego papugę i niepodważalne alibi. Kolega przed chwilą podał
    > artykuł kodeksu, który nie rozróżnia między gwałtem na mężczyźnie a na
    > kobiecie. Ok- ale słyszałeś o gwałcie na mężczyźnie? Ja- tak. Jednak
    > pokaż mi policję, prokuraturę- która coś takiego będzie ścigać! A Ty

    i co, ten mężczyzna złożył doniesienie, a policja i prokuratura odmówiły
    ścigania?

    > chcesz, żeby kobiety- najczęściej chwiejne psychicznie istoty- miały
    > jeszcze większą władzę? Taka ustawa to milowy krok ku zagładzie

    co ty bredzisz?

    --
    paweł