  • Data: 2002-06-12 11:12:42
    Temat: Re: Przeklinanie
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości

    >a mnie
    > wyprowadzanie z błędów zadufanych ignorantów do szczęścia potrzebne nie
    > jest.

    Mnie tez. Zrobilam wiecej niz powinnam - zapytalam o opinie eksperta z
    wydawnictwa PWN ( pytanie jak i odpowiedz umiescilam w jednym z moich
    postów).. Udzielil jasnej i wyczerpujacej odpowiedzi, potwierdzajacej moje
    zdanie. Jesli w swietle tego, ktos chce sie upierac przy swoim błędnym
    rozumowaniu tylko dlatego, ze jest wlasnie zadufanym ignorantem. ktory nie
    rozumie iz język zyje i ulega zmianom, to jego sprawa. Jak to sie
    potocznie mówi "kijem rzeki nie zawrocisz".

    Dla mnie to w zasadzie EOT

    HaNkA