  • Data: 2002-06-12 09:54:27
    Temat: Re: Przeklinanie
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 4 Jun 2002 14:34:37 +0200 w artykule <adicav$g4s$1@news.tpi.pl>
    HaNkA ReDhUnTeR <h...@i...pl> napisano co następuje:

    > zapytasz o 11-to tomowy Słownik Języka Polskiego pod redakcją
    > Doroszewskiego :)
    >
    > Gdzie jak gdzie ale na grupie prawniczej powinna obowiazywac zasada ze
    > podaje sie tylko fakty udokumentowane a nie "pogloski". Stwierdzenie "jedz i
    > sobie sprawdz" jest smieszne. Ja jestem przekonana ze mam racje i
    > przedstawilam na to dowody w postaci odsylaczy na strone slownika pwn. Brak
    > rzeczowych kontrargumentów powoduje ze dalsza dyskusje na ten temat uwazam
    > za bezcelowa, do czasu przedstawienia dowodow, ze moj tok myslenia byl
    > błędny

    Twoje przekonanie jest niewątpliwie bardzo ważkim i absolutnie
    nieśmiesznym argumentem, podobnie zresztą jak odnośniki w postaci linków
    do stron które ani chybi biją na głowe strony papierowe (wydawnictwa PWN
    zreszt). Równie nieśmieszne jest nazywanie Słownika Doroszewskiego
    pogłoskami :)

    Droga Haniu, myśl sobie co chcesz, tj. absolutnie twoja sprawa a mnie
    wyprowadzanie z błędów zadufanych ignorantów do szczęścia potrzebne nie
    jest.

    --
    Marcin