eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzejście na czerwonym świetle a zasada wyższej konieczności › Re: Przejście na czerwonym świetle a zasada wyższej konieczności
  • Data: 2013-02-24 20:09:25
    Temat: Re: Przejście na czerwonym świetle a zasada wyższej konieczności
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Myrdin" <m...@o...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:0ca0fbf2-9ac9-4b12-8fa4-c430c31433bf@googlegrou
    ps.com...
    W dniu niedziela, 24 lutego 2013 02:01:32 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik
    napisał:

    > Domyślam że całość działa się w mieście. W mieście zazwyczaj pełno jest
    > kamer
    > rejestrujących co dzieje się w okolicy. Pierwsze o co bym zapytał to
    > którędy
    > uciekał a następnie sprawdził zapisy z monitoringu. Byłoby widać czy
    > faktycznie
    > uciekał i czy ktoś gonił z nożem. A to tylko jedna z możliwości
    > sprawdzenia.

    Założenie dość szczególne. Trzebaby sprawdzić, czy w danym miejscu są
    kamery. No i na komorze niekoniecznie musi cokolwiek być widać. Dziś
    spotkałem sie z rozboje, gdzie sprawca jedyne powiedział napadniętemu, ze
    ma tasak pod kurtką, a ten mu wydał telefon i pieniądze. I co na komorze
    zobaczyłbyś, gdyby była? Ale faktycznie istnienie kamer sparwę utrudnia,
    choć nie wiadomo, czy są.