    Date: Wed, 7 Sep 2022 12:27:04 +0200
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Przedłużona gwarancja SPRZEDAWCY

    W dniu 06.09.2022 o 10:18, n...@o...pl pisze:

    > Wydaje mi się, że to można zgłosić do Allegro jako wymuszenie komentarza
    > niekoniecznie zgodnego z prawdą.

    Przedłużenie gwarancji jest dobrowolną akcją sprzedawcy. Na dobrą sprawę
    mógłby to uzależnić od posiadania przez klikającego kota. Warunek, jak
    warunek. Ważne, by to było gdzieś jasno napisane, bo "zaszycie" tego
    gdzieś w regulaminie, którego faktycznie mało kto czyta nie jest opcją
    "etyczną".

    Generalnie uważam, że jeżeli coś posiada regulamin dłuższy, niż kilka
    zdań, to zdecydowanie należy to w miarę możliwości omijać. Uczciwe
    rzeczy nie potrzebują aż tak skomplikowanych unormowań. Są ogólnie
    obowiązujące normy. Po prostu, jak mam możliwość wyboru, to wybieram te
    bez regulaminu.

    --
    Robert Tomasik