  • 1. Data: 2004-07-09 08:23:46
    Temat: Przedawnienie sprawy
    Od: Arkens <l...@o...pl>

    Witam.Chce aplikowac do pracy,ale obawiam sie o zaswiadczenie o
    niekaralnosci.Bylem kiedys ukarany "nakazem sadawym" tylko grzywna,ktora
    splacilem w ratach.Od tamtej pory minelo ok.4 lata.Slyszalem,ze akta po
    kilku latach zostaja wyczyszczone i czlowiek jest czysty,tzn. w
    papierach nie ma ze mial do czynienia z prawem.Czy jest to prawda?Jesli
    tak to jak ten proces przebiega?

    Dziekuje z gory
    Last Man Standing

  • 2. Data: 2004-07-09 08:27:03
    Temat: Re: Przedawnienie sprawy
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Arkens" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kilku latach zostaja wyczyszczone i czlowiek jest czysty,tzn. w
    > papierach nie ma ze mial do czynienia z prawem.Czy jest to prawda?Jesli

    Jeżeli kara była za przestępstwo, zatarcie skazania nastąpi po upływie 5 lat
    od wpłaty ostatniej raty.
    Na wniosek skazanego sąd może zarządzić zatarcie skazania już po upływie 3
    lat.

    --
    Pzdr.
    Marek - UMK Toruń

  • 3. Data: 2004-07-09 09:46:25
    Temat: Odp: Przedawnienie sprawy
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    Po prostu idź do Krajowego Rejestru Karnego i poproś o tzw. "zaświadczenie o
    niekaralności". Jak ci dadzą, to znaczy że nastapiło zatarcie skazania, jak
    nie, to znaczy że jeszcze nie.

    brett

  • 4. Data: 2004-07-09 09:51:05
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "brett" <b...@i...com.pl

> [...]
    > niekaralności". Jak ci dadzą, to znaczy że nastapiło zatarcie skazania,

    KRS jest w W-wie. W Sądach Okręgowych wydają zaświadczenie dla "nie
    figurujących". Dla tych co mają zatarte wydaje W-wa.

    --
    Pzdr.
    Marek - UMK Toruń

  • 5. Data: 2004-07-09 10:23:16
    Od: Last Man Standing <last_man_standing@[ciach]tlen.pl>

    Marek wrote:
    > Użytkownik "brett" <b...@i...com.pl

    > jak

    No tak,ale to kosztuje pewnie?I jak nie ma zatarcia to poswiadcza po
    prostu na moje zyczenie "karalnosc"...