  • 1. Data: 2004-07-09 07:52:41
    Temat: Rezerwista - szkolenie
    Od: "Rezerwista" <a...@p...onet.pl>

    Witam!
    Moze ktos z Grupowiczow mial podobny problem i pozytywnie go rozwiazal a
    problem jest nastepujacy: dostalem z WKU zawiadomienie na stawienie sie na
    krotkotrwale szkolenie wojskowe (5 dni) i chcialbym sie od tego odwolac. W
    wojsku bylem przez pol roku (SPR), zakonczylem ta zabawe w 2001 roku no i teraz
    sobie o mnie przypomnieli. Ogolnie to moglbym pojsc na takie szkolenie (bo
    przeciez i tak nic sie nie bedzie dzialo oprocz demonstracji ogolnowojskowej
    glupoty - czyli jakas rozrywka za darmo zapewniona a poza tym krotkie oderwanie
    od pracy) ale istnieje zagrozenie ze jak juz raz wpadne w cykl szkoleniowy to
    potem beda mnie non stop powolywac na takie szkolenia a tego chcialbym uniknac.
    Czy ktos mial podobny problem i udalo mu sie od tego pozytywnie odwolac.
    Ponadto mam takie pytanie: ile razy WKU moze wreczyc karte mobilizacyjna? Bo w
    moim przypadku to juz wreczali mi ja trzykrotnie - jak to w wojsku - regularnie
    co miesiac (za kazdym razem zmiana macierzystej jednostki) i powoli staje sie
    to nudne (do WKU mam okolo 60 km i meczace staja sie comiesieczne podroze do
    tego przybytku).

    PS. Przeszukalem archiwum grupy i nie znalazlem podobnego problemu.