  • 1. Data: 2003-09-04 18:18:24
    Temat: Przedawnienie - jak ?
    Od: "div" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@o2.pl>

    Hi
    Mam problem.. chcialbym sie powolac na przedawnienie w sprawie rzekomych
    zaleglych oplat za korzystanie z c+ i nie wiem czy wyslac jakies pismo do c+
    czy czekac na ich ruch. W rozmowie tel z nimi wspomnialem o tym ale nie wiem
    czy mimo wszystko nie oddadza sprawy do egzekucji i czy wtedy nie bedzie za
    pozno na przedlozenie tego argumentu (niestety tylko taki mi zostal .. teraz
    żadaja jakiejs oplaty zaleglej z roku 1999 w ktorym rozwiazalem z nimi umowe
    a ja nie mam juz zadnych rachunkow aby cokolwiek udowodnic.. )
    --

    Pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2003-09-04 18:28:17
    Temat: Re: Przedawnienie - jak ?
    Od: "Mor" <m...@m...neostrada.pl>

    Na przedawnienie można się powołać w sytuacji gdy wierzyciel będzie
    dochodził swoich roszczeń przed właściwym organem - w tym wypadku sądem.
    Rodzaj postępowania zależy od uproszczając sprawę od dokumentów, na
    podstawie których będą oni dochodzić od Ciebie roszczeń. Jak będzie to
    postępowanie procesowe, to sąd wezwie Cię na rozprawę i tam zgłosisz zarzut
    przedawnienia, a sąd oceni jego zasadność. Jeśli postępowanie uproszczone to
    dostaniesz nakaz zapłaty z możliwością zgłoszenia sprzeciwu i wtedy również
    możesz zgłosić zarzut przedawnienia.

  • 3. Data: 2003-09-04 20:40:41
    Od: "div" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@o2.pl>

    > Na przedawnienie można się powołać w sytuacji gdy ........

    thx za info

  • 4. Data: 2003-09-05 07:33:55
    Od: "S.Koper" <s...@p...onet.pl>

    > zasadnośc. Jeśli postepowanie uproszczone to dostaniesz nakaz zaplaty
    > z mozliwością zgloszenia sprzeciwu i wtedy równiez mozesz zglosic

    :)

    Nie to zebym sie czepial, ale to post. upominawcze. Choc moze sie laczyc z trybem
    uproszczonym.

    Pozdr.

  • 5. Data: 2003-09-05 10:33:27
    Od: "Mor" <m...@m...neostrada.pl>

    Postępowanie upominawcze oraz nakazowe należą do trybu uproszczonego...

  • 6. Data: 2003-09-05 10:40:49
    Od: "Mor" <m...@m...neostrada.pl>

    Oczywiście nie chodziło mi o uproszczony, tylko odrębny. Za przejęzyczenie
    przepraszam.