  • 21. Data: 2009-12-27 16:18:25
    Temat: Re: Prowokacja policyjna
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "boropi" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hh7gbe$sou$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > A jeśli bez przyjemności? to strata?

    Nieudolne usiłowanie :-)

  • 22. Data: 2009-12-27 16:19:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:hh7hf3$n$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > A zdaniem US majątkowa. Bo normalnie za umycie okien trzeba
    > by zapłacić. Brak wydatku wg nich stanowi przychód - do
    > opodatkowania :|

    Pytałeś o "czyste okna", a nie ich umycie. Głupie pytanie i głupia
    odpowiedź.

  • 23. Data: 2009-12-27 17:04:49
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > Pytałeś o "czyste okna", a nie ich umycie. Głupie pytanie i głupia
    > odpowiedź.

    Nie ja pytałem, ja włączyłem się do tematu.
    Jedna literka w imieniu robi różnicę!

    BTW jako pierwszy o oknach wspomniał SzalonyKapelusznik pisząc
    "Katowicki US uznal ze umycie sasiadowi okien trzeba zaplacic
    podatek" w kórym masz czasownik "umyć" czyli i tak mowa o usłudze
    ;P

  • 24. Data: 2009-12-27 18:42:54
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sun, 27 Dec 2009 09:56:13 +0100, Tomek napisał(a):

    > To nie jest detal - to jest kwestia zostania przestępcą skarbowym.

    Prawo jest niedoprecyzowane, ale to inny problem.
    Nie sposób na etapie pisania ustawy wszystko przewidzieć, jest to wrecz
    technicznie niemożliwe, ponieważ życie idzie do przodu a ustawy stoją w
    miejscu.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_6.php

  • 25. Data: 2009-12-29 07:12:33
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik SzalonyKapelusznik napisał:

    > TY sie nie smiej. Katowicki US uznal ze umycie sasiadowi okien trzeba
    > zaplacic podatek.

    Odśnieżyłem dziadkom chodnik.
    Też mnie mogą ścigać?

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 26. Data: 2009-12-29 07:21:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tapatik wrote:

    > Odśnieżyłem dziadkom chodnik.
    > Też mnie mogą ścigać?

    Mogą. Ale nie ciebie tylko dziadka.
    Generalnie przy nieodpłatnym świadczeniu nie ma żadnego limitu
    "zwalniającego" lub mówiącego, że opodatkowane jest od .. w górę..

    Normalnie dziadek musiałby za odśnieżenie zapłacić, a tak nie musiał.
    Otrzymał od ciebie świadczenie o konkretnej wartości, od którego musi
    zapłacić podatek.

    To co ratuje dziadka, to kodeks rodzinny i obowiązek alimentacyjny
    ciążący na twoich rodzicach i tobie.
    Gdyby ten chodnik nie był dziadka, a sąsiada to już by tak lekko nie było.

  • 27. Data: 2009-12-29 10:30:07
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sun, 27 Dec 2009 00:23:36 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ty się nie śmiej - zasadniczo fiskus mógłby Ciebie ścigać za to, że
    > pozwoliłeś nieodpłatnie kumplowi przez miesiąc mieszkać w gościnnym
    > pokoju, bo go żona z domu wyrzuciła ;)

    A poseł sobie nie tylko mieszka, ale i pilnuje obejścia!
    i to komu!!!
    Niemcowi :)))

  • 28. Data: 2009-12-29 10:35:16
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 29 Dec 2009 01:21:57 -0600, witek napisał(a):

    > Mogą. Ale nie ciebie tylko dziadka.
    > Generalnie przy nieodpłatnym świadczeniu nie ma żadnego limitu
    > "zwalniającego" lub mówiącego, że opodatkowane jest od .. w górę..
    >
    > Normalnie dziadek musiałby za odśnieżenie zapłacić,

    Wówczas miałby "koszt", wydatek a nie "przychód". Gdzie tu widzisz pole do
    opodatkowania?

    > a tak nie musiał.
    > Otrzymał od ciebie świadczenie o konkretnej wartości, od którego musi
    > zapłacić podatek.

    Chyba tylko jako płatnik. A przychód (i konieczność opodatkowania po
    odliczeniu KUP) byłby po stronie pytającego (tutaj wnuka).
    Masz jakieś wątpliwości jeszcze wituś?

  • 29. Data: 2009-12-29 10:37:35
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sun, 27 Dec 2009 01:18:24 +0100, Arek napisał(a):

    > Fakty mówią, że umowa notarialna opiewa na 1,5 mln i Pan wyszedł z 1,5
    > mln złotymi.
    > Które zresztą CBA mu zaraz ukradła żeby było zabawniej :)

    Akt Notarialny jest ważny? ;)))
    Przecież CBA nie może prowadzić działalności developerskiej - więc co oni
    teraz z tym zrobią? ;)

  • 30. Data: 2009-12-29 14:52:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Herald wrote:

    > Wówczas miałby "koszt", wydatek a nie "przychód". Gdzie tu widzisz pole do
    > opodatkowania?

    fakt, ze otrzymał coś za co nie musiał zapłacić.
    tak samo jak w pracy dostajesz bony na swieta, wode minerlaną itp itd.
    Wszystko jest opodatkowane, tylko w przypadku wody czy bonow sa wyraznie
    w ustawie zapisane zwolnienia. W przypadku mycia okien sąsiadowi nie ma.

    > Chyba tylko jako płatnik. A przychód (i konieczność opodatkowania po
    > odliczeniu KUP) byłby po stronie pytającego (tutaj wnuka).

    Gdyby dostał za to zapłatę. Ale nie dostał.

    > Masz jakieś wątpliwości jeszcze wituś?

    Ja nie mam. Ale tobie widać jeszcze sporo zostało do nauczenia.
    Proponuję wejśc na grupę p.s.p.podatki i pogogolac posty gotfryda na
    temat przeprowadzania babci przez jezdnie.
    Nie chce mi sie po raz n-ty tłumaczyć tego co Gotfryd zrobił doskonale.
    Tez zresztą kilka razy.