  • 1. Data: 2009-12-27 14:36:40
    Temat: groźby i napad (?)
    Od: yarroll <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Wieczorem siedzę w samochodzie zaparkowanym na ulicy. Drzwi auta (ze
    strony pasażera) otwiera facet, nachyla się do środka i mówi że mnie
    zabije. Po chwili odchodzi.
    Który to artykuł kk? 190 za groźbę bezprawną, a to otwarcie drzwi?
    Chyba nie "naruszenie miru domowego"? :-)))

    Pozdrawiam, Yarroll

  • 2. Data: 2009-12-27 16:20:35
    Temat: Re: groźby i napad (?)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "yarroll" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    Moim zdaniem co najwyżej złośliwe niepokojenie - wykroczenie.

  • 3. Data: 2009-12-28 16:51:38
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

> [...]
    >Drzwi auta (ze
    >strony pasażera) otwiera facet, nachyla się do środka i mówi że mnie

    Jeśli wzbudziło obawę jej spełnienie to tak.

    >a to otwarcie drzwi?
    >Chyba nie "naruszenie miru domowego"?

    Nie, nic, jeśli nie przełamał zamka