  • Data: 2006-11-24 08:52:29
    Temat: Re: Protokoły sądowe - zgroza :(
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poreba napisał(a):

    > Taaa, faktem powszechnie znanym jest, że przed sądem ludziska
    > plotą jak Piekarski na mękach i jedynie WSąd jest w stanie
    > nikłe szczątki sensu protokolantce podyktować.

    Faktem powszechnie znanym tutaj, jest to że ty bredzisz (na temat prawa).

> [...]
    > się, że pomiar posztuczny to sztukowanie, walor to wartość
    > pieniężna. WSąd była tak uprzejma, że poleciła odczytanie tego
    > co zaprotokołowano. Przestała taką być, gdy najpierw zacząłem
    > prostować zapisane bzdury (nie mogłem pozwolić by utrwalono
    > coś co by świadczyło żem dyletant i laik w dziedzinie, w
    > której wiedzę specjalną przecież powinienem posiadać) a potem
    > słowo po słowie sam podyktowałem trzyzdaniową odpowiedź na
    > pytanie strony. W efekcie przestałem być powoływany w pewnym
    > zakresie całkiem niewdzięcznych spraw, w którym ww. się

    Jak by sie sąd znał na ekonomi (?), to by pewnie ciebie nie potrzebował.
    Trudno to zrozumieć?
    A z tym niepowoływaniem, to szczerze wątpię.
    Ale może to jest tak że nie potrafisz wyrazić swojej wiedzy
    specjalistycznej w sposób zrozumiały dla nie specjalistów, a sąd kazał
    protokołować tak jak rozumiał, językiem w miare potocznym, by potem przy
    wyrokowaniu wiedzieć o co chodzi. Jeśli tak jest to jesteś kiepskim
    biegłym sądowym, choć byś był nawet był profesorem. Opinia której nikt
    nie rozumie jest o kant d... potłuc.

    > BTW Minister 00 coś szumnie zapowiadał zmiany w tym zakresie,
    > jakieś zapisy audio na prawach protokołu - coś ruszyło, czy
    > jak zwykle u Gwiazdy Komisji na konferencji prasowej się
    > skończyło?

    Nie wiem czy zauważyłeś że minister zapowiadał również manewry z
    biegłymi. Może już długo biegłym nie będziesz.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam