  • Data: 2006-11-24 00:52:38
    Temat: Re: Protokoły sądowe - zgroza :(
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 23 Nov 2006 06:43:31 +0100, Johnson napisał(a):

    > A czemu miałby być stronniczy? Jaki ma w tym interes?
    > Płacą mu więcej za skazanie niewinnego?
    > A może kompetentny? Akurat ocena kompetencji nie powinna
    > zależeć do stron, czy oskarżonego.

    Taaa, faktem powszechnie znanym jest, że przed sądem ludziska
    plotą jak Piekarski na mękach i jedynie WSąd jest w stanie
    nikłe szczątki sensu protokolantce podyktować.

    Staję ja raz kiedyś jako biegły i strona ma pytania o
    wyjaśnienie pewnych konkluzji z opinii. Robię zwięzłą relację,
    przecież nie pierwszy raz, WSąd zaczyna dyktować. No i okazuje
    się, że pomiar posztuczny to sztukowanie, walor to wartość
    pieniężna. WSąd była tak uprzejma, że poleciła odczytanie tego
    co zaprotokołowano. Przestała taką być, gdy najpierw zacząłem
    prostować zapisane bzdury (nie mogłem pozwolić by utrwalono
    coś co by świadczyło żem dyletant i laik w dziedzinie, w
    której wiedzę specjalną przecież powinienem posiadać) a potem
    słowo po słowie sam podyktowałem trzyzdaniową odpowiedź na
    pytanie strony. W efekcie przestałem być powoływany w pewnym
    zakresie całkiem niewdzięcznych spraw, w którym ww. się
    wyspecjalizowała.

    Taaa, gdyby nie jasność umysłu i wnikliwa bieżąca analiza
    WSądu, bzdury i słowotok zupełnie nieistotnych okoliczności
    byłyby tylko w protokołach, Panie Dzieju - nie raz o tym już
    Johnson pisał.

    BTW Minister 00 coś szumnie zapowiadał zmiany w tym zakresie,
    jakieś zapisy audio na prawach protokołu - coś ruszyło, czy
    jak zwykle u Gwiazdy Komisji na konferencji prasowej się
    skończyło?

    --
    pozro
    poreba