  • Data: 2006-11-23 05:28:52
    Temat: Re: Protokoły sądowe - zgroza :(
    Od: "Greg" <wojtek###cut_it###@alexandria.cc> szukaj wiadomości tego autora

    > Co? Jakby pisać wszystko co wszyscy mówią, to byłoby dopiero chore.

    powinno się to nagrywać, a wrazie wątpliwości w protokołach korzystać z
    tych nagrań. Lub przynajmniej udostępnić oskarżonemu jeden monitor - wtedy
    widział by
    co zapisują. A obecnie wygląda to tak jakby sędzia i protokolanat mieli
    pełnomocnictwo
    strony do skracania wypowiedzi.

    > A czego?

    może tego że jest stronniczy ?
    może tego że jest niekompetentny ?

    wymieniać dalej ?

    nasówa się tutaj jedno mocne słowo na literę K. - nie zdarza się to ?