  • Data: 2005-01-25 07:54:10
    Temat: Re: Proszę! pomóż!Alimenty dla byłej żony?
    Od: Johnson <J...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sandra napisał(a):

    > tak?:) wiec jeszcze przeanalizujcie tą sytuacje w , której to stosuje się
    > odpowiednio przepisy obowiazku alimentacyjnym miedzy krewnymi ...jak to
    > nalezaloby rozumiec ? art.130 oraz 136-140 k.r.o w zw.z art.61k.r.o ten
    > przepis stosuje sie w przypadkach nie unormowanych art. 60 k.r.o

    Nie rozumiem. To chyba jest pytanie retoryczne? Dla mnie wszystko jest jasne.
    Mija 5 lat i do widzenia, chyba że sąd przedłuży. Poza tym okresem oraz określeniem
    kto jest
    uprawniony do alimentów stosuje się normalne zasady ustalania wysokości z zmiany
    alimentów.

    > i jeszcze jedno co powiecie na to , ze art.60 k.r.o wyroznia miedzy
    > malzonkami
    > - zwykly obowiazek alimentacyjny
    > - obowiazek bylego malzonka wylacznie winnego rozkladu pozycia

    A czy ja tego nie napisałem. Czytać nie umiesz? Trzeba myśleć czytając i wyciągać
    wnioski, na
    przykład a contrario.
    Ten drugi nie wygasa po 5 latach.

    A tak w ogóle to mój post to była tylko sugestia do faceta by sprawdził tę jedną
    okoliczność - czy
    mineło 5 lat, a rozwód nie został orzeczony wyłącznie z jego winy. I tyle.

    --
    :) Johnson