  • 11. Data: 2009-10-19 08:59:24
    Temat: Re: Proszę pomoc - długie
    Od: GK <g...@g...pl>

    Konrad pisze:

    > No ale przecież wszyscy mówią żeby olać - kłamią?
    >
    > Konrad

    Niekoniecznie muszą kłamać. Ale łatwiej napisać "olej" jak ich to nie
    dotyczy bezpośrednio.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 12. Data: 2009-10-19 09:09:16
    Od: spp <s...@o...pl>

    GK pisze:

    > Niekoniecznie muszą kłamać. Ale łatwiej napisać "olej" jak ich to nie
    > dotyczy bezpośrednio.

    Mnie dotyczy bezpośrednio i ... olewam.

    --
    spp

  • 13. Data: 2009-10-19 09:12:19
    Temat: Re: Prosz????????????????
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    E wrote:

    > Czyli informacje jakie przes?aj? (straszenie s?dem itd.) mog? zignorowa? bez
    > obawe, ?e pewnego dnia otrzymam "list polecony" ? :)

    Niekoniecznie. Mozesz dostac list nie od sadu, lecz od firmy windykacyjnej.

    Ale skoro nie ty jestes osoba, ktora ta umowe zawarla, a tym bardziej
    nigdy ie korzystales/as z tej uslugi, to problem jest w zasadzie ciekawy
    (tzn. pewnie platnosc jest do unikniecia, lecz moze sie to wiazac z
    pewna doza "odkrecania").

    Byly jakies precedensy w podobnych sprawach?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 14. Data: 2009-10-19 09:16:15
    Od: spp <s...@o...pl>

    Tomasz Chmielewski pisze:

    > Byly jakies precedensy w podobnych sprawach?

    Pewnie tak choć nie na taką skalę. :)

    --
    spp

  • 15. Data: 2009-10-19 11:28:22
    Od: "E" <...@p...onet.pl>

    > Rozumiem, że otrzymałeś pisemne potwierdzenie warunków zawartej umowy wraz
    > z wymaganymi informacjami, w szczególności o przysługującym Ci 10-cio
    > dniowym terminie na wypowiedzenie tej umowy?
    > I że osobiście zamówiłeś usługę a nie małoletnie dziecko korzystające z
    > tego komputera?
    >
    > --
    > spp

    Rozumiem, że potwierdzenie musi przyjść w formie papierowej? A co w
    przypadku, gdy umowę zawarła inna osoba na moje dane i nie wiem kto to był ?

    Czy faktycznie provider internetowy może udostępnić moje dane? Dane jakie
    dostałem od Pobieraczka nie zgadzają się z moimi.

  • 16. Data: 2009-10-19 15:49:45
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 19 Paź, 10:30, "Konrad" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > A coś tam przyszło ale dopiero dużo później - w sumie nie czytałem
    > dokładnie - ale kogo to obchodzi.

    > Nie pamiętam dokładnie - ale pewnie ja bo na rachunkach są moje dane osobowe
    > a młody raczej by ich nie wpisał tak dokładnie - ja nic nie chcę wypowiadać,
    > po prostu nie zawarłem żadnej umowy, skorzystałem tylko z darmowej promocji
    > na określony okres - niech spadają.
    >
    > Konrad

    Trollujesz. Jest roznica miedzy "nie patrze co podpisuje" a "nie
    podpisuje bo nic nie dostalem do podpisania".

  • 17. Data: 2009-10-20 07:09:31
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>

    "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> wrote in message
    n.googlegroups.com...

    >Trollujesz. Jest roznica miedzy "nie patrze co podpisuje" a "nie
    >podpisuje bo nic nie dostalem do podpisania".

    Co masz na myśli? Nic nie podpisywałem bo nic do podpisywania nie było -
    pocztą dostałem coś co sie nazywa "ogólne warunki świadczenia usług" oraz
    aneks "promocja 2 miesiące gratis" i później rachunek do zapłaty oraz
    wzorzec przelewu do zapłaty - mam się tych papierków na pamięć nauczyć?. Nie
    interesuje mnie korzystanie z ich usług więc to olewam - gdzie widzisz
    trolowanie?

    Konrad

  • 18. Data: 2009-10-21 06:42:01
    Od: "E" <...@p...onet.pl>

    > Pewnie tak choć nie na taką skalę. :)
    >
    > --

    Skierowałem sprawę do UOKiK - urząd wszczął postępowanie :)

    dotyczący świadczenia usług przez firmę Eller Service s.c. i jej serwisu
    pobieraczek.pl Departament Prawny Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
    uprzejmie informuje, iż działając na podstawie ustawy z dnia 16 lutego 2007
    r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 ze zm.)
    zostało wszczęte z urzędu w dniu 12 października 2009 r. postępowanie w
    sprawie praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów.
    Przedmiotowe postępowanie zakończone będzie decyzją, która rozstrzygnie, czy
    ww. przedsiębiorca stosował praktyki naruszające zbiorowe interesy
    konsumentów o których stanowi art. 24 ust.1 i 2 pkt 3 wyżej wymienionej
    ustawy polegających na:
    1. stosowaniu reklamy wprowadzającej konsumentów w błąd co do
    bezpłatności świadczonych usług w okresie 10 dni od dnia zawarcia umowy oraz
    co do okresu, na jaki umowa zostaje zawarta, co może naruszać art. 4 ust. 1
    i 2 w zw. z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 roku o
    przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz.U. Nr. 171, poz. 1206)
    i godzić w zbiorowe interesy konsumentów.
    2. zamieszczeniu na stronie internetowej www.pobieraczek.pl informacji
    handlowej, na którą składa się:
    a) reklama w postaci baneru reklamowego,
    b) sformułowanie o treści Tak, chcę testować przez 10 dni! ,
    c) informacja pod tytułem Informacja dla klientów ,
    oraz skonstruowaniu procedury zawarcia umowy w sposób pomijający istotne
    informacje potrzebne konsumentowi do podjęcia decyzji dotyczącej umowy,
    które to działania wprowadzają konsumentów w błąd co do bezpłatności
    świadczonych usług w okresie 10 dni od dnia zawarcia umowy oraz co do
    okresu, na jaki umowa zostaje zawarta, co może naruszać art. 4 ust. 1 i 2 w
    związku z art. 5 ust. 1 i art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 roku