  • 11. Data: 2002-08-05 16:58:56
    Temat: Re: Proszę o poradę...
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com>

    Użytkownik "Tomek Stawarz" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:aim968$hnr$1@news.tpi.pl...

    > Muszę powiedzieć, że bardzo realistyczne i rozsądne podejście.

    Nonsens - porada dotycząca reketu dla sąsiada to pułapka. Potem mu sie nie
    spodoba ogrodzenie, potem buda dla psa, potem... Jeśli fagas ma rację, to
    trudno, trzeba się prawu podporządkować, a jeśli nie, to z jakiej racji chama
    karmić?
    T.

  • 12. Data: 2002-08-06 05:18:40
    Od: "Iwona" <m...@p...onet.pl>

    Witam Zainteresowanych!
    Może trochę przydługie, ale może ktoś będzie zainteresowany wynikiem rozmowy
    z panami w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego (to tam, gdzie
    trafiają skargi i wlepiają kary). Panowie stwierdzili, że balkon był i nie
    jest istotne, czy to są drzwi pełne, czy przeszklone (otwór to otwór). Tylko
    że trzeba zgłosić do Wydziału Architektury wymianę okien (jakie były, na
    jakie się wymienia)-zmienia to wygląd architektoniczny budynku i jest to
    konieczne. Po 30 dniach, jeżeli nie ma odzewu z urzędu to można wprawiać.
    Jeśli sąsiad zgłosiłby skargę wcześniej-to wlepią karę (pewnie za
    niedopełnienie formalności), ale i tak okno może zostać. Doradzili, żeby
    zgłosić to do właściwego urzędu przed sąsiadem. Przy okazji, czy wiecie, że
    na docieplenie budynku, np.10 cm styropianu, musi być pozwolenie!! Normalnie
    załatwia się wszystkie papiery jak na budowę, czy rozbudowę (bez decyzji o
    warunkach technicznych, ale projekt, mapki itd...musi być, no i miesiąc
    czekania).
    Pozdrawiam wszystkich budujących i nie tylko
    Iwona

  • 13. Data: 2002-08-06 09:45:37
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Iwona" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > że trzeba zgłosić do Wydziału Architektury wymianę okien (jakie były, na
    > jakie się wymienia)-zmienia to wygląd architektoniczny budynku i jest to

    Bardzo ciekawe....
    Oczywiscie, ze jestem zainteresowany...

    A przy okazji, to prosze zapytac, czy zalozenie zaluzji wewnatrz (tez
    zmienia wglad)
    trzeba zglaszac, czy nie.
    Aha i jeszcze czy zmaina koloru tynku tez wymaga zgloszenia do wydzialu...

    Pozdrawiam

    Boguslaw

  • 14. Data: 2002-08-06 10:44:05
    Od: "Howk" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > trzeba zglaszac, czy nie.
    > Aha i jeszcze czy zmaina koloru tynku tez wymaga zgloszenia do wydzialu...

    Wg urzędasów wymaga zgłoszenia nawet wymiana zasłonek na czyste :)) inną
    kwestią jest co mogą zrobić jak nie zgłosisz :)

    pozdrawiam

  • 15. Data: 2002-08-14 17:53:45
    Od: "Tomek Stawarz" <t...@o...pl>

> [...]
    > trudno, trzeba się prawu podporządkować, a jeśli nie, to z jakiej racji chama

    Dokładnie :)

    Tomek

    PS w poprzednim poscie musialem 'zgubic' ;)