  • 1. Data: 2002-08-05 05:35:41
    Temat: prawo spolek na uw
    Od: "quapouchy" <g...@s...pl>

    Z jakiego podrecznika uczycie sie obecnie prawa spolek na Uniwersytecie
    Warszawskim ...Wiem, ze nadal jest chyba lista obowiazkowych artykulow
    ale pytam o ksiazke.

    Jakis czas temu pamietam byla taka niebieska ksiazka pt. Prawo Handlowe
    napisana przez pracownikow katedry - czy jest juz dostepna jej wersja
    uwzgledniajaca nowy kodeks spolek handlowych ...

    -dzieki za info na liste ;-)
    quapouch

  • 2. Data: 2002-08-05 07:54:35
    Temat: Re: prawo spolek na uw
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > napisana przez pracownikow katedry - czy jest juz dostepna jej wersja
    > uwzgledniajaca nowy kodeks spolek handlowych ...

    Nowej wersji nie ma i dluuuuugo nie bedzie.Ja radze uczyc sie spolek z
    Kruczalaka (chociaz mam o tym podreczniku bardzo kiepskie zdanie).Spolki
    osobowe lepiej na sucho z KSH bo w w/w podreczniku te spolki zostaly
    potraktowane tak ze szkoda gadac.A ten niebieski podrecznik lepiej zdobyc dla
    wlasnego dobra zwlaszcza jesli trafisz na dr M.L.(weksle i czeki to zelazny
    punkt programu na egzaminie)