  • 1. Data: 2003-05-18 07:52:41
    Temat: Prosba o wzor apelacji :)
    Od: "walkiria" <w...@b...pl>

    Witam !!!

    Przejrzalam juz archiwum grupy oraz google i niestety niczego
    odpowiedniego nie znalazlam. Mam na mysli apelacje w sprawie cywilnej, tresc
    obojetna, musze ja oddac prowadzacemu zajecia , a nie mam czasu jej
    zredagowac. Bardzo wiec prosze o jakakolwiek apelacje, byle byla ;)))

    Z gory dziekuje

    Monika

  • 2. Data: 2003-05-18 10:10:40
    Temat: Re: Prosba o wzor apelacji :)
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Użytkownik "walkiria" <w...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obojetna, musze ja oddac prowadzacemu zajecia , a nie mam czasu jej
    > zredagowac. Bardzo wiec prosze o jakakolwiek apelacje, byle byla ;)))

    Zaglądnij na stronę www.prawo.hoga.pl

    Pozdrawiam
    Michał