  • 11. Data: 2002-03-04 13:35:33
    Temat: Re: Propozycja zmian w prawie telekomunikacyjnym (rejestracja odwiedzanych stron www)
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik "pczern" <p...@e...put.poznan.pl> napisał w wiadomości
    news:Pine.GSO.4.10.10203041419180.6033-100000@helios
    .et.put.poznan.pl...

    On Mon, 4 Mar 2002, Adam 'Rolek' Rolbiecki wrote:
    > No i typowo po Expierdowemu: jak się skończą "argumenty", to

    Ale jakie argumenty? Jak dotad nikt nie podjal dyskusji, w kazdym razie
    nie odpowiedzial na temat

    Bo nie ma na co. Same zalozenie jest absurdalne.

    M.

  • 12. Data: 2002-03-04 14:23:27
    Od: "zamszu" <z...@m...interecho.com>

    > Cześć!
    >
    > Mam tylko jedno pytanie: czy on na wszystkich tak działa?
    >
    > Nie wiem, jak było wcześniej, jednakże na priva dostałem info, że od
    sporego
    > czasu pojawia się na różnych grupach i denerwuje ludzi. A na jego posty
    > lepiej nie odpowiadać, bo i tak nie da się przekonać (chociaż nie ma
    racji),
    > a jego adres to natychmiast musi trafić do KF.
    >
    > Czyli rzeczywiście dla Jacka to tylko KF?
    >

    > MAX

    Jesli ktos ma jeszcze watpliwosci co do eggsperta to macie co ciekawsze jego
    wypociny. Autorem wszystkich cytowanych
    wypowiedzi jest Jacek i reszta nickow, zrodlo usenet. W opracowaniu jest
    "Ksiega Cytatow Eggsperta" zawierajaca kwiatki z calej jego tworczosc
    usenetowej z lat1997-2002.

    Twoj szanowny kolega, jak i ty nie byliscie karmieni piersia i cierpicie
    na kompleks odrzucenia przez biust matki.
    --------
    O łysieniu
    Nie gniewaj sie, ale nikt od tysiecy lat nie zajmuje sie tym problemem,
    w kazdym razie tego nie zauwazylem
    --------
    O zmianie nazwiska
    W koncu znajomi cie znaja pod starym nazwiskiem, tak z podworka, szkoly,
    uczelni i zmieniajac nazwisko dzialasz tak jakbys sie ich wyrzekal.
    --------
    Experd zaklada pole golfowe
    Mnie nadal interesuje model Free Golfa, czyli taki
    panszczyzniany-wiejsko-chlopski free golf.
    --------
    Kiedys przeczytalem norme ISO dotyczace standardowego rozmiaru
    prezerwatyw w UE po dyskusji w Brukseli...
    --------
    W Stanach sie nauczylem czytac tysiac postow w ciagu 2-3 godzin
    i odpowiadac na nie w ciagu nastepnych 2-3 godzin lub kasowac.
    --------
    Jest na gieldzie portal ktory prawdopodobnie zakonczy zywot.
    Gdybym tam przeniosl dyskusje to portal uzyskalby wzrost ogladalnosci
    500-1000%
    kurs jego akcji na gieldzie by wzrosl o 100-200%.
    --------
    No problem.
    Moje honorarium to 200 funtow za godzine.
    Mozliwe sa specjalne warunki dla niezamoznych.
    --------
    self(EGO)
    ja zajmuje sie od 10 lat systemami sztucznej jazni, sztucznej
    swiadomosci i podswiadomosci i takie buduje i wdrazam do duzych systemow
    informatycznych, do zarzadzania, w distance education, w virtual
    corporations
    --------
    Sa na internecie ludzie, pompy ssace, ktorzy wysysaja energie
    intelektualna i czujesz sie wyczerpana po kazdej dyskusji.
    Ja natomiast przesylam energie za posrednictwem internetu.
    Kto ze mna dyskutuje ten dostaje duzo energii, smialosci, zadowolenia i
    czuje sie swietnie.
    Mam taka grupe , na ktorej ludzie wprost szaleja i uwielbiaja ze mna
    dyskutowac.
    Wystarczy ze napisze jeden post, a odpowiedzi jest 50.
    --------
    Badajac miliony postow do usenetu znalazlem nie wiecej niz 0,01% takich,
    ktore
    maksymalnie angazowaly wysilek intelektualny autora.
    Pozostale nie wymagaly angazowania wiekszej mocy obliczeniowej niz P4.
    --------
    A gdy mowil mi pradziadek, ze komputery sa szkodliwe, to mu nie wierzylem.
    A mial racje.
    --------
    Expert bieglym sadowym
    Ratowanie komputerow, sieci komputerowych po powodzi.
    Odzyskiwanie danych z zatopionych komputerow.
    Ekspertyzy itd.

    Jezeli znasz firmy ktore oczekuja takiej pomocy to prosze o kontakt:

    Dariusz Slawiec
    biegly sadowy d/s informatyki
    --------
    expert pionierem usenetu
    newsgroup: ALT.JACEK
    to wlasnie przyklad stworzenia wlasnej grupy,
    pierwszy taki w historii swiatowego usenetu
    aby zostala stworzona grupa w drugiej kategorii , czyli alt.cos-tam
    od imienia zakladajacego.
    --------
    gdyby tobie hackerzy tez sie wlamywali na komputer, kradli hasla,
    kasowali dysk i wlamywali sie na konto pocztowe to bys sie nazywal kura
    a podpisywal kaczka.
    --------
    Zdziwilbys sie.
    Przecietny czlowiek mysli aktywnie jedynie przez godzine na dobe
    a zapis jego mysli nie zajmuje wiecej niz 1 MB.
    --------
    Nigdy nie zartuj sobie z klatwy.
    Ona zawsze dziala.
    --------
    pierdu pierdu - jak mowia dyplomaci
    --------
    A ktore jest bezpieczne jak woda w klozecie.
    --------
    Mam jedna taka alt.jacek i czytaja ja tysiace, ale moderator sie sam
    zglosil do pracy,
    nieproszony.
    --------
    Bo kto czyta moderowane grupy.
    --------
    Ale kto z polipa chce sie zapisac w historii usenetu
    polecam grupe alt.jacek
    --------
    Jezeli chcesz zaslynac na caly swiat to uzywaj grupy alt.jacek
    jest czytana na calym swiecie
    --------
    a zatem dyskusje na forum dyskusyjnym maja charakter nieformalny
    a zatem nie stanowia porad prawnych, jak usiluje zeznawac
    pojawiajacy sie tutaj biznesmen.
    --------
    Z uwagi na wprowadzanie w blad, zapytam w Wellington .
    --------
    Adres e-mail nie jest dana personalna ani w Stanach, ani w Europie, ani w
    Australii czy nawet wymienionej Nowej Zelandii.
    --------

    POWIEDZONKA
    --------
    nie na wyspie hula-gula ale w Polsce.
    --------
    Mitoman jestes i tyle.
    --------
    czy wchodzac do kurnika musze sie zastanawiac co o mnie kogut mysli ?
    --------
    Na ten temat przejrzalem cala dostepna literature na swiecie jeszczewtedy,
    gdy nie potrafiles sie wysikac na stojaco.
    --------
    Nie mow nie, zanim nie przeskoczysz.
    --------
    Jezeli jestes uzalezniony od internetuz przyjemnoscia zapraszam do udzialu w
    terapii przez siec, on-line,w domu.
    --------
    jestem pisarzem internetowym
    --------
    Dla mnie papuga to jednak pl.ptaki.papugaa nie pl.zwierzeta.papugaNazywanie
    papugi zwierzeciem jest po prostu smieszne.
    --------
    Gdyby ktos nie pamietal, to obecne rozroznienie miedzy ptakami a
    zwierzetamipolega na tym,ze ptaki fruwaja a zwierzeta nie.
    --------
    ptaki maja skrzydla a zwierzeta nie
    --------
    nazywanie papugi zwierzeciem mnie razi
    --------
    dla mnie papuga to ptak, tak jak wrobel, kanarek.Zwierze to na 4 lapach
    chodzi ;-)
    --------
    Stotkalem osoby uzaleznione od komputerow, internetu,ale to nie bylo zadne
    uzaleznienie a zwykla praca informatyka
    --------
    Kto pomoze zbudowac model inteligentnego krolika internetowego wyposazonego
    w sztuczna jazn ?
    --------
    Gdyby jakiekolwiek uzaleznienie bylo znane, a porownywalne zespozywaniem
    alkoholizmu lub zazywaniem narkotykow
    --------

    zamszu

  • 13. Data: 2002-03-04 14:46:18
    Od: Tomasz Śląski <t...@p...pl>

    Użytkownik "zamszu" <z...@m...interecho.com> napisał:

> [...]
    > jest
    > "Ksiega Cytatow Eggsperta" zawierajaca kwiatki z calej jego

    Bankowo Expierd wytoczy Ci proces o kradziez praw autorskich ;-)
    ATSD, masz tego wiecej - chetnie poprosze na priv :-)

    Ja za to odgrzebie chyba liste zakladek z Netszkapy Expierdowej.
    Wywiad Imperium bedzie mial co robic ;-)

    --
    TOM BAFH NW/NT/W2K/UNIX/MAC
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

  • 14. Data: 2002-03-04 14:51:08
    Od: "egsterminator_of_the_egspierd" <e...@y...com>

    sorry für diesen Posting auf Deutsch, mein
    Polnisch ist leider zu fehlerhaft, um Egspierd
    antworten zu koennen.

    "Jacek" <g...@p...onet.pl> wrote>

    > W Niemczech nie ma trolli, gdyz prawo internetowe ich skutecznie
    > wyeliminowalo.

    an den polnischen Troll Number 1...

    hi, Du von-hinten-packender...

    ein polnischer Schauspieler sagte einmal,
    "was weisst du, kurwa, vom Toeten ?"

    und ich stelle diese rhetorische Frage an den grössten Usnet-Clown
    ostseitig der Oder...

    was weisst du, Exfurz, kurwa, von den deutschen Trollen ?
    Was gibt dir das Recht, darueber zu dozieren ?
    Wenn ich deine Brechreizpostings in der dt. Hierarchie lese,
    dann komme ich zur Ueberzeugung, daß du trotz deiner
    "Titels" Null Ahnung von der deutschen Sprache hast...

    In den deutschen gruppen wimmelt es auch von solchen
    IQ-Geschaedigten wie Egspierd alias Jacek alias Dariusz etc...
    Das "Internet-Recht", was noto-bene ein aus deinem schmutzigen
    Finger gesogenes Hirngespinst ist, hat keine Trolle ausgemerzt.
    Die krebsen, so wie du, durch die deutschen Newsgroups dahin und
    vergiften das Klima.

    Erzaehle also in der Zuknft von den Sachen, von denebn du mindestens
    einen blassen Schimmer hast, also von gar nix.

    eote

    deine fu2-Tricks kannst dir sparen...

  • 15. Data: 2002-03-04 14:52:21
    Od: "zamszu" <z...@m...interecho.com>

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Bankowo Expierd wytoczy Ci proces o kradziez praw autorskich ;-)

    Wiem, w koncu znam dobrze jego tworczosc usenetowa ;)

    > ATSD, masz tego wiecej - chetnie poprosze na priv :-)

    Czekaj na Ksiege cytatow

  • 16. Data: 2002-03-04 17:21:59
    Od: "jasio" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Bankowo Expierd wytoczy Ci proces o kradziez praw autorskich ;-)
    > ATSD, masz tego wiecej - chetnie poprosze na priv :-)

    Ja tez, ja tez :-)))

    pa
    jasio
    PS. Chyba nie powinnam sie odzywac, bo sie Expierd obrazi,
    ze jeszcze tu jestem, a przeciez on mnie wyrzucil

  • 17. Data: 2002-03-04 22:40:26
    Temat: piszecie nie na temat
    Od: "mp" <s...@h...pl>

    Nie rozumiem czegoś, zaglądam tu od czasu do czasu ale ten atak na "Jacka"
    to chyba za coś. Jest tylko jedno wyjście albo On jest chamem i wam zalazł
    za skórę albo to właśnie Wy jesteście nimi.
    Mi się temat podoba i chętnie go podejmę.

    Więc jest to kolejny przykład jak nasz "rząd" (raczej jakaś banda idiotów)
    chce wszystko kontrolować. Mi to wygląda na Berlin Wschodni przed upadkiem
    muru.
    Nasz szanowny "rząd" krytykują już w znanych gazetach zachodnich. I na pewno
    nam to nie pomoże wejść do UE. np. Frankfurter Allgemeine w artykule "Orzeł
    czy kura" z dnia 24.01.2002 krytykuje się "rząd" za zwalanie winy za złą
    sytuację (fatalny stan finansów publicznych, "polityka podatkowa i
    administracyjna UTRUDNIA życie małym i średnim firmom") na Narodowy Bank
    Polski. "Krytyka tej polityki (NBP) jest zbyt płytka i stanowi niemalże
    przeszkodę dla reform".
    pozdrawiam

  • 18. Data: 2002-03-04 23:08:25
    Temat: Re: piszecie nie na temat
    Od: "jasio" <m...@w...pl>

    Użytkownik "mp" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > administracyjna UTRUDNIA życie małym i średnim firmom") na Narodowy Bank
    > Polski. "Krytyka tej polityki (NBP) jest zbyt płytka i stanowi niemalże

    Temat jest jak najbardziej ok.
    Problem tylko polega na tym, ze podjal go znany na wiekszosci,
    jesli nie na wszystkich grupach TROLL - Jacek vel Dariusz vel Expierd.
    W zwiazku z tym, jest on powszechnie bojkotowany.
    Jego posty, na pierwszy rzut oka, sprawiaja wrazenie dosc powaznych,
    ale jak sie dobrze wczytasz, zauwazysz bez trudu, ze wszedzie pisze w
    zasadzie
    to samo, nieustannie powolujac sie na UE, swoje nieodgadnione koneksje
    itp....
    Rzuc okiem na watki, w ktorych osobnik ten zabiera glos oraz na watki
    traktujace
    o tymze osobniku, a obraz pojawi sie Tobie sam.
    Oczywiscie najprostszym sposobem na te postac jest
    ignorowanie jej. Ale, uwierz mi, nieprawdopodobna radosc sprawia
    z nia dyskusja (o ile tak mozna nazwac te bezsensowna wymiane zdan).
    Nie ma nic przyjemniejszego, niz swiadomosc, ze sa glupsi o Ciebie :-)))
    pa
    jasio

  • 19. Data: 2002-03-05 14:53:16
    Od: "Piotr C." <p...@n...interia.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:a5vt7u$3d0$1@news.tpi.pl...

> [...]
    > nie odpowiedzial na temat
    >

    > Bo nie ma na co. Same zalozenie jest absurdalne.

    Propozycja, zeby NIE rejestrowac (nie sledzic) mnie w internecie jest uwazam
    dobra. A reszta - oczywiscie absurd, ale chyba mniejszy niz rejestracja
    calego ruchu - i o to chodzi. Pomysl zamykania stron nielegalnych byl moim
    zdaniem tylko zabiegiem retorycznym w zamierzeniu autora ;-)

    pozdr.