    From: "mp" <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia,pl.soc.prawo
    Subject: piszecie nie na temat
    Date: Mon, 4 Mar 2002 23:40:26 +0100

    Nie rozumiem czegoś, zaglądam tu od czasu do czasu ale ten atak na "Jacka"
    to chyba za coś. Jest tylko jedno wyjście albo On jest chamem i wam zalazł
    za skórę albo to właśnie Wy jesteście nimi.
    Mi się temat podoba i chętnie go podejmę.

    Więc jest to kolejny przykład jak nasz "rząd" (raczej jakaś banda idiotów)
    chce wszystko kontrolować. Mi to wygląda na Berlin Wschodni przed upadkiem
    muru.
    Nasz szanowny "rząd" krytykują już w znanych gazetach zachodnich. I na pewno
    nam to nie pomoże wejść do UE. np. Frankfurter Allgemeine w artykule "Orzeł
    czy kura" z dnia 24.01.2002 krytykuje się "rząd" za zwalanie winy za złą
    sytuację (fatalny stan finansów publicznych, "polityka podatkowa i
    administracyjna UTRUDNIA życie małym i średnim firmom") na Narodowy Bank
    Polski. "Krytyka tej polityki (NBP) jest zbyt płytka i stanowi niemalże
    przeszkodę dla reform".
    pozdrawiam