  • 1. Data: 2002-03-03 20:26:37
    Temat: Propozycja zmian w prawie telekomunikacyjnym (rejestracja odwiedzanych stron www)
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Propozycja zmian w prawie telekomunikacyjnym (rejestracja odwiedzanych
    stron www).

    Pojawia sie po raz kolejny w telewizji propozycja zmian w prawie
    telekomunikacyjnym, a mianowicie zobowiazanie ISP do rejestracji
    odwiedzanych stron www, jak i udostepnianie tych informacji dla spraw
    karnych.

    Mysle, ze jezeli jakies strony www sa njielegalne, to nalezy je ujawnic
    i zamknac.
    A jezeli zadne strony www nie sa nielegalne, to i ich odwiedzanie nie
    jest nielegalne, a zatem rejestracja odwiedziedzajacych je
    narusza prawa obywatelskie m.in. narusza ochrone danych osobowych.

    Strony www sa zgromadzone na konkretnych komputerach, ktore maja swoich
    wlascicieli i wystarczy je po prostu odlaczyc od sieci i to wszystko.

    W przeciwnym przypadku rozpowszechni sie zjawisko prowokacji
    internetowej, czyli tworzenie stron www z zamiarem prowokacji
    i zarejestrowania osob ktore je odwiedzily, aby podjac wobec nich
    postepowanie karne.

    Poniewaz do stron dostajemy sie najczesciej za pomoca wyszukiwarek
    internetowych to trudno karac za uzywanie wyszukiwarki.
    Jezeli z obowiazujacych przepisow wynika, ze okreslona strona www ma byc
    odlaczona od internetu, to nalezy zglosic jej adres do wyszukiwarki, aby
    zostal skasowany z archiwum indeksow i to wszystko.

    Nieladnie by bylo, gdyby instytucje produkowaly strony erotyczne, aby
    nastepnie lapac osoby odwiedzajace te strony.

    Jezeli ktos zna zakazane tresci to jedyna sensowna droga jest
    usuniecie tych tresci, a nie lapanie osob, ktore zapoznaja sie tymi
    zakazanymi tresciami.

    A wczesniej nalezy zdefiniowac jakie tresci i dlaczego sa zakazane.
    A jezeli takie sa to scigac ISP a nie uzytkownikow internetu.

    Kioskarka w kiosku ma zafoliowana erotyke, a nie otwarta i zapisuje i
    zdjecia roboi nieletnim, ktore ja ogladaja.

    Sklep nie sprzedaje alkoholu , papierosow nieletnim
    a nie umozliwia kupno nieletnim a przed wyjsciem skanuje i robi zdjecia
    nieletnim ktorzy kupili papierosy , alkohol.

  • 2. Data: 2002-03-03 22:45:13
    Od: "jasio" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Propozycja zmian w prawie telekomunikacyjnym (rejestracja odwiedzanych
    > stron www).
    No nie moge!
    Znowu Troll vel Expierd vel Jacek!
    PLONK!
    pa
    jasio

  • 3. Data: 2002-03-03 22:56:51
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Poniewaz to juz wielokrotny spam to poszedl do abuse.

    Mysle jasio, ze NASTEPNYM twoim interesujacym komentarzem do propozycji
    zmiany ustawy prawo telekomunikacyjne bedzie tez zainteresowany sam
    autor poprawki.

  • 4. Data: 2002-03-04 07:23:20
    Od: "MAX" <max_kr(no-spam)@poczta.onet.pl>

    "jasio" <m...@w...pl> wrote in message news:a5u96o$r7e$1@onyx.icpnet.pl...

    > Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Cześć!

    Mam tylko jedno pytanie: czy on na wszystkich tak działa?

    Nie wiem, jak było wcześniej, jednakże na priva dostałem info, że od sporego
    czasu pojawia się na różnych grupach i denerwuje ludzi. A na jego posty
    lepiej nie odpowiadać, bo i tak nie da się przekonać (chociaż nie ma racji),
    a jego adres to natychmiast musi trafić do KF.

    Czyli rzeczywiście dla Jacka to tylko KF?

    Dzięki i pozdrawiam
    MAX

  • 5. Data: 2002-03-04 07:57:54
    Od: "Korbolek" <k...@p...pl>

    Użytkownik "MAX" <max_kr(no-spam)@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > "jasio" <m...@w...pl> wrote in message

    > Cześć!
    >
    > Mam tylko jedno pytanie: czy on na wszystkich tak działa?

    Tak, tak, tak (jeżeli o Jacku mówisz :-)). Żegluje między grupami -
    przenosi się na nową, kiedy nikt mu już nie odpowiada. I na każdej grupie
    robi z siebie eksperta właśnie z tej dziedziny i powołuje się na to jak jest
    w innych krajach na zachodzie. Często używa sformułowania "MY" mając zapewne
    na myśli siebie i "kogoś ważnego" np. ten minister z Niemiec. Wszędzie
    doszukuje sie jakiegoś spisku przeciwko niemu i całemu światu, a jeżeli ktoś
    zacznie z nim dyskutować to pisze teksty typu: "dlaczego jesteś agresywny?"
    lub odpowiada, że nie będzie z nim rozmawiał, bo gada tylko z ludźmi
    kompetentnymi (tak odpowiedział np. lekarzowi na medycynie, który wypowiadał
    się na temat inny niż jego specjalizacja, po czym stwierdził, że ów lekarz
    nie miał się na taki temat prawa wypowiadać.) Proponuję zrobić to tak, jak
    robią wszyscy ludzie na wszystkich grupach - PLONK.

    Tak, tak, tak.

    Pozdrawiam
    Korbolek
    http://www.poznaninaczej.pl

  • 6. Data: 2002-03-04 08:23:57
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    MAX wrote:

    Maksio,

    miales nie spamowac i pisac na temat.
    Jak widze nie potrafisz.
    jasio trollowal 10 grup i polecial do abuse i juz wiecej nie bedzie
    szkodzil.

    Naucz sie czytac temat i odpisywac dokladnie na temat, bez literatury,
    bez filofowania.

    Proponuje aby kazdy wsadzil Maksia do mordpliku i przestal mu
    odpowiadac, zeby nie karmic trolla.

    Temat w naglowku jest dyskutowany w telewizji.
    Lepsza telewizja od trollow z usenetu.

    Troll Max laduje dozywotnio w mordpliku
    i dobrze wam radze zrobic to samo.

  • 7. Data: 2002-03-04 08:28:22
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    sluchaj trollu
    poczytaj netykiete usenetu.
    Usenet sluzy do dyskusji na temat w naglowku.
    Nastepnym razem pamietaj o tym.

    Korbolek wrote:

    > Tak, tak, tak (jeżeli o Maxie mówisz :-)). Żegluje między grupami -
    > przenosi się na nową, kiedy nikt mu już nie odpowiada.

    W Niemczech nie ma trolli, gdyz prawo internetowe ich skutecznie
    wyeliminowalo.

    Nastepnym razem na temat i merytorycznie.
    A trolle do mordpliku.

    Kolejny troll dozywotnio laduje w mordpliku i radze kazdemu ta zrobic.
    Jak widac trolle karmia sie jedynie tematami zastepczymi, gdyz nie
    potrafia pisac merytorycznie.

    Zmiana w prawie telekomunikacyjnym jest omawiana w telewizji.

  • 8. Data: 2002-03-04 10:11:14
    Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:17683-1015230385@pd57.katowice.sdi.tpnet.pl...

    [ciach brednie]

    No i typowo po Expierdowemu: jak się skończą "argumenty", to

    --
    Adam 'Rolek' Rolbiecki

  • 9. Data: 2002-03-04 13:20:01
    Od: pczern <p...@e...put.poznan.pl>

    On Mon, 4 Mar 2002, Adam 'Rolek' Rolbiecki wrote:
    > No i typowo po Expierdowemu: jak się skończą "argumenty", to

    Ale jakie argumenty? Jak dotad nikt nie podjal dyskusji, w kazdym razie
    nie odpowiedzial na temat

  • 10. Data: 2002-03-04 13:33:47
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Adam 'Rolek' Rolbiecki wrote:

    > Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał
    > w wiadomości news:17683-1015230385@pd57.katowice.sdi.tpnet.pl...
    >
    > [ciach brednie]

    > Adam 'Rolek' Rolbiecki

    Ja bym sie Panie Adamie nie osmielal tak ostro wypowiadac w sprawie
    propozycji v-ce szefa policji p. Rapackiego, prezentowanej w telewizji.

    Ja rozumiem, ze komus ta propozycja moze nie odpowiadac,
    ale tak gwaltowne reakcje w miejscu publicznym sa naprawde zdumiewajace.

    Ok.
    Zapytam zatem bezposrednio autora propozycji i przekaze mu uwagi,
    ze reakcje na propozycje sa bardzo emocjonalne.

    Zatem koniec tematu, z uwagi na brak dyskusji merytorycznej.

    Jacek