  • 11. Data: 2009-02-14 13:23:39
    Temat: Re: Prokuratura NAKAZAŁA zaknąć serwis?
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Hej, podeslalem Ci maila na konto gazety, sprawdz prosze (z domeny
    niesfornazyta)

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2009-02-14 13:37:12
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gn4uft$lgr$1@inews.gazeta.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > Polemizował bym silnie z tym poglądem. Fizyczne położenie plików, to
    > rzecz drugoplanowa. Istotne jest, gdzie się znajduje sprawca w chwili,
    > gdy działa lub zaniecha działania, do którego jest zobowiązany.
    Polemika polemiką, ale należy umieć odróżnić teorię od praktyki.
    Nie są istotne podejrzenia, ani nawet wiedza. Ważna jest możliwość
    udowodnienia winy.
    Wykonanie działania, o którym pisałem jest raczej proste, niektóre sposoby
    już wymieniono są i inne, ale nie zamierzam tu przeprowadzać szkolenia w tej
    materii.

    > Tak
    > więc lepszą radą było by wysłanie pytającego do tej republiki
    > bananowej,
    To swoja drogą.
    Najlepiej z biletem w jedną stronę.

    > a pliki, to niech sobie nawet w Polsce leżą.
    Tu się zupełnie mylisz. Długo nie poleżą.

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2009-02-14 13:46:31
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gn5127$3fg$3@inews.gazeta.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > Niekoniecznie. Uwierz, ze da sie to zrobić bez przebijania się przez te
    > systemy paerwne i nienruszajac sie z Polski :-) Oczywiście przy epwnych
    > założeniach i odrobinie szczęścia.
    Osobliwy "argument" - uwierz, że się da...
    Przy pewnych założeniach - o tak, "z akumulatorem na jajach jeszcze nikt nie
    kłamał" (Janusz Gajos, "Psy").
    I jeszcze to szczęście - pewnie jak po pijaku albo na haju przyjdzie sam na
    komendę i się zwierzy.
    UWIERZ, że jak ktoś wie jak to zrobić, to psy niewiele mogą usiłować.

    --
    Jotte