    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prokuratura NAKAZAŁA zaknąć serwis?
    Date: Sat, 14 Feb 2009 14:37:12 +0100

    W wiadomości news:gn4uft$lgr$1@inews.gazeta.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > Polemizował bym silnie z tym poglądem. Fizyczne położenie plików, to
    > rzecz drugoplanowa. Istotne jest, gdzie się znajduje sprawca w chwili,
    > gdy działa lub zaniecha działania, do którego jest zobowiązany.
    Polemika polemiką, ale należy umieć odróżnić teorię od praktyki.
    Nie są istotne podejrzenia, ani nawet wiedza. Ważna jest możliwość
    udowodnienia winy.
    Wykonanie działania, o którym pisałem jest raczej proste, niektóre sposoby
    już wymieniono są i inne, ale nie zamierzam tu przeprowadzać szkolenia w tej
    materii.

    > Tak
    > więc lepszą radą było by wysłanie pytającego do tej republiki
    > bananowej,
    To swoja drogą.
    Najlepiej z biletem w jedną stronę.

    > a pliki, to niech sobie nawet w Polsce leżą.
    Tu się zupełnie mylisz. Długo nie poleżą.

    --
    Jotte