    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Projektor (było: Abonament RTV i zmiana mieszkania)
    Date: Tue, 20 Mar 2018 08:51:10 +0100
    <p8eik1$a8p$1@node1.news.atman.pl>
    <5aab7227$0$1007$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8fsf2$4lq$2@node2.news.atman.pl>
    <5aab796a$0$671$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8fumq$4lq$3@node2.news.atman.pl> <NJOqC.15527$s47.6256@fx10.ams1>
    <5aabe4a6$0$31361$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8h21m$ach$2@node2.news.atman.pl> <ZHVqC.14722$Ze5.3706@fx17.ams1>
    <p8oajv$ruo$1@node2.news.atman.pl> <yrYrC.35514$qe3.34912@fx20.ams1>

    > Prawda.

    > To jest MZ największy praktyczny minus, bo nie tylko chodzi o jakość,
    > ale też o multitasking. Owszem, są filmy co będę ogladał z niepodzielną
    > uwaga i tchem zapartym, ale fajnie też obejrzec sobie np. coś popularno-
    > naukowego oglądając jednym okiem i robiąc cos innego drugim.

    Tu byś się zdziwił, żona właśnie narzeka, czasami wychodzi jak są
    denerwujące sceny, by nie widzieć, zazwyczaj wychodziła do kuchni, ale
    przez drzwi na tak dużym ekranie za dużo widać mimo wszystko...

    > No taki projektor pod sufitem w mieszkaniu, w pomieszczeniu w którym się
    > najczęściej przebywa to MZ wyglada mocno tak se. No chyba, że ma się
    > pomieszczenie dedykowane lub 100m2 salon to pewnie cos wiszące z sufitu
    > z paroma kablami (nie wszystko da się ukryć, nie?) zginie, ale wtedy to
    > taka impreza kosztuje jeszcze więcej.

    Nie wiem co masz w tym "tak se" Rozumiem, że żyrandola też nie masz pod
    sufitem...

    > Poza tym, taka aranżacja z ekranem na oknie to tez wydaje mi sie lekki
    > kłopot, bo na ogół meble (sofy, fotele) nie są ustawiane przodem do
    > okna, a przy typowym ustawieniu wzłóż ścian to będą cyrki z głośnikami.

    czemu? zależy od mieszkania, u mnie wręcz idealnie było, dlatego
    wybrałem okno, a nie którąś ze ścian (co byłoby tańsze, bo wtedy
    malujesz na odpowiedni kolor i tyle). Ja podobnie jak przedpiszca, czas
    na oglądanie mam zazwyczaj wieczorami i polowanie na film w tv mnie
    zdenerwowało, więc zawszeć można sobie kupić, albo skorzystać z jakiegoś
    VOD-a, włączasz i sobie oglądasz odpoczywając właśnie....

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl