  • Data: 2018-03-21 01:38:51
    Temat: Re: Projektor (było: Abonament RTV i zmiana mieszkania)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-03-20, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > No właśnie - do tego rozkładane fotele, barek, winko, zapauzować i do
    > toalety się udać...

    Z telewizorem tez się da, dużo wiecej i wcale nie mówię o kupie.

    > IMHO znacznie lepiej niż na telewizorze. Czego najlepswzym dowodem jest
    > to, że ze znajomymi seriale oglądaliśmy właśnie u mnie, a nie na 50
    > calowej plaźmie u kolegi.

    No bo to jest fajna sprawa i chyba nie wielu temu zaprzeczy, ale właśnie
    w tym problem, że to tak bardziej do okazyjnego oglądania, pewnej
    celebry, a nie szarej codziennosci, jak wraca się z roboty, otwiera
    laptopa a na drugim kanale chodzi w tle telewizor.

    Dla takiej celebry to ja mam co mam, rozsądny projektor, szynę mocującą
    za obrazem, w którą wchodzi projektor zmocowaniem, i wyciagany ekran.
    Instalacja 2-3 min. Ale to i tak za dużo aby używac bardziej regularnie,
    bo później trzeba to sprzatnąć :)

    > Wadą projektora nie są wszytkie omówione to "wady" bo to są w zasadzie
    > ficzery;) Tylko gówniany kontrast w porównaniu z nawet słabym

    Szczególnie jak jest jasno :)

    > telewizorem. A zaletą jest między innymi to, że można oficjalnie
    > kurwizji nie wspierac. Choć jak widać cześć partyjnych traktuje to jako
    > wałek - bo przecież oni tak to napisali, żeby w zasadzie każdy płacił, a
    > tu się chuje uchylają:P Kodi sobie na malince zainastalują i cwaniaczą.

    W sumie to ja się dziwie, że nie włączyli w to projektorów. Kto im
    zabroni? W kalekich uzasadnieniach są dobrzy, dotknie to pewnie też
    głównie zgniłych neoliberałów i pochodne. W powazniejszych kwestiach nie
    mieli skrupułów.

    --
    Marcin