    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Projektor (było: Abonament RTV i zmiana mieszkania)
    <p8eik1$a8p$1@node1.news.atman.pl>
    <5aab7227$0$1007$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8fsf2$4lq$2@node2.news.atman.pl>
    <5aab796a$0$671$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8fumq$4lq$3@node2.news.atman.pl> <NJOqC.15527$s47.6256@fx10.ams1>
    <5aabe4a6$0$31361$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8h21m$ach$2@node2.news.atman.pl> <ZHVqC.14722$Ze5.3706@fx17.ams1>
    <p8oajv$ruo$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Tue, 20 Mar 2018 00:18:38 GMT

    On 2018-03-19, Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> wrote:

    > jak na wszystko

    Prawda.

    > ano trzeba

    To jest MZ największy praktyczny minus, bo nie tylko chodzi o jakość,
    ale też o multitasking. Owszem, są filmy co będę ogladał z niepodzielną
    uwaga i tchem zapartym, ale fajnie też obejrzec sobie np. coś popularno-
    naukowego oglądając jednym okiem i robiąc cos innego drugim.

    > tego nie rozumiem, ekran mam na oknie (robi za dodatkowe zaciemnienie),
    > jest sterowany pilotem, więc zwinięcie go/rozwinięcie, to kwestia
    > przycisku na pilocie. Projektor jest podwieszony pod sufitem, natomiast
    > kable ukryte w ścianie (podczas remontu odpowiednio poprowadziłem kable
    > myśląc o różnych rzeczach, w tym o projektorze.

    No taki projektor pod sufitem w mieszkaniu, w pomieszczeniu w którym się
    najczęściej przebywa to MZ wyglada mocno tak se. No chyba, że ma się
    pomieszczenie dedykowane lub 100m2 salon to pewnie cos wiszące z sufitu
    z paroma kablami (nie wszystko da się ukryć, nie?) zginie, ale wtedy to
    taka impreza kosztuje jeszcze więcej.

    Poza tym, taka aranżacja z ekranem na oknie to tez wydaje mi sie lekki
    kłopot, bo na ogół meble (sofy, fotele) nie są ustawiane przodem do
    okna, a przy typowym ustawieniu wzłóż ścian to będą cyrki z głośnikami.

    --
    Marcin