  • 11. Data: 2004-12-19 18:22:49
    Temat: Re: Profanacja barwa narodowych
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    YOeLL wrote:

    > Mam nadzieje, ze to wystaczajacy powod

    Noszenie szalika????????

    ROTFL

  • 12. Data: 2004-12-19 21:20:21
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > zrobi to ładna kobieta to żadnej profanacji nie będzie ;).

    A ja mysle wiele zalezy od rozmiarow orzelka ;)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 13. Data: 2004-12-20 20:56:26
    Od: "YOeLL" <y...@p...fm>

    Uzytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisal w
    wiadomosci news:cq4gtp$38k$2@news2.ipartners.pl...

    > Noszenie szalika????????
    >
    > ROTFL

    Tak, noszenie szalika w taki sposob:

    http://yoell.republika.pl/IMG_1298.jpg
    http://yoell.republika.pl/IMG_1299.jpg
    http://yoell.republika.pl/szal.jpg

    --
    YOeLL

  • 14. Data: 2004-12-20 21:01:16
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Mon, 20 Dec 2004 21:56:26 +0100,
    osoba podpisana: YOeLL <y...@p...fm>
    napisała:

    > http://yoell.republika.pl/IMG_1298.jpg
    > http://yoell.republika.pl/IMG_1299.jpg
    > http://yoell.republika.pl/szal.jpg

    No i ? Ma szalik. I co z tego ? Sam bym taki nosił :-)

    KJ

    EMACS = Emacs Manuals Are Cryptic and Surreal

  • 15. Data: 2004-12-20 21:06:02
    Od: "YOeLL" <y...@p...fm>

    > No i ? Ma szalik. I co z tego ? Sam bym taki nosił :-)

    A gdyby na szaliku z barwami bylo napisane Unimil- prezerwatywy tez bys
    nosil?

    --
    YOeLL

  • 16. Data: 2004-12-20 21:08:50
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Mon, 20 Dec 2004 22:06:02 +0100,
    osoba podpisana: YOeLL <y...@p...fm>
    napisała:

    > A gdyby na szaliku z barwami bylo napisane Unimil- prezerwatywy tez bys
    > nosil?

    Gdzyby babcia miała wąsy to byłaby Dziadkiem.
    Gdyby słońce świeciło w nocy, to byłby dzień.

    Na razie _nie_jest_ na tym szaliku napisane Unimil. (hmm. Czy
    prezerwatywa w biało czerwone prążki to byłab profanacja, czy wręcz
    przeciwnie ?)
    KJ

    FORTRAN is not a flower but a weed -- it is hardy, occasionally blooms,
    and grows in every computer.
    -- A.J. Perlis

  • 17. Data: 2004-12-20 21:13:00
    Od: "YOeLL" <y...@p...fm>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Na razie _nie_jest_ na tym szaliku napisane Unimil. (hmm. Czy
    > prezerwatywa w biało czerwone prążki to byłab profanacja, czy wręcz
    Czy to znaczy, ze umieszczanie nazw jednych firm jest dozwolone a innych
    zabronione? Czyzby byly jakies wyjatki? Moze napisze jasniej: czy
    umieszczenie jakiejkolwiek informacji o jakimkolwiek sponsorze na barwach
    narodowych jest dopuszczalne czy nie?

    Jezeli jest, to skad awantura o Kuttina? Sa rowni i rowniejsi?

    --
    YOeLL

  • 18. Data: 2004-12-20 21:18:30
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Mon, 20 Dec 2004 22:13:00 +0100,
    osoba podpisana: YOeLL <y...@p...fm>
    napisała:

    [...]
    > Jezeli jest, to skad awantura o Kuttina? Sa rowni i rowniejsi?
    Ach, to o to Ci chodzi :-) można dyskutować czy można używać flagi do
    reklamowania i w jakich okolicznościach, ale zaraz profanacja ?

    KJ

    Teamwork is essential -- it allows you to blame someone else.

  • 19. Data: 2004-12-20 21:35:30
    Od: "YOeLL" <y...@p...fm>

    > Ach, to o to Ci chodzi :-) można dyskutować czy można używać flagi do
    > reklamowania i w jakich okolicznościach, ale zaraz profanacja ?

    Latwiej zmienic zlagodzic kwalifikacje czynu niz ja podniesc. Wez pod uwage
    kaptury Ku-Klux-Klan. I nie pisz prosze, ze przesadzam bo za pare dni ruszy
    lawina. PZPS ma sie wypowiedziec w tej sprawie

    --
    YOeLL

  • 20. Data: 2004-12-20 21:37:25
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Mon, 20 Dec 2004 22:35:30 +0100,
    osoba podpisana: YOeLL <y...@p...fm>
    napisała:

> [...]
    > kaptury Ku-Klux-Klan. I nie pisz prosze, ze przesadzam bo za pare dni ruszy
    > lawina. PZPS ma sie wypowiedziec w tej sprawie
    Lawina czego ?
    Cięzko się z Tobą dsykutuje. Trzeb wyszarpywać Ci informacje z gardła
    :-(

    KJ

    EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler