  • 1. Data: 2004-12-19 00:50:42
    Temat: Profanacja barwa narodowych
    Od: "YOeLL" <y...@p...fm>

    Witam serdecznie,

    Bede wdzieczny za informacje jaka jest procedura skladania pozwu w takiej
    sytuacji. Do ktorego sadu nalezy wniesc pozew- mojego miejsca zamieszkania,
    popelnienia przestepstwa czy dowolnego. Bede wdzieczny za jakis wzor pozwu i
    wszelkie informacje.

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2004-12-19 03:59:19
    Temat: Re: Profanacja barwa narodowych
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    YOeLL wrote:
> [...]
    > popelnienia przestepstwa czy dowolnego. Bede wdzieczny za jakis wzor pozwu i

    Może najpierw opisz tę rzekomą profanację, hmm?

    PS: jeśli już to nie pozew, bo to nie jest sprawa cywilna - czyli będzie
    to zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa lub wniosek o ukaranie.

  • 3. Data: 2004-12-19 08:05:53
    Od: "YOeLL" <y...@p...fm>

    wiadomości news:cq2uan$2bdn$6@news2.ipartners.pl...

    > Może najpierw opisz tę rzekomą profanację, hmm?

    Prawie kopia sprawy z Kuttinem- szalik w barwach narodowych, na koncach z
    jednej strony przel bialy, z drugiej herb miasta, a tekst na szaliku to
    nazwa wlasna (dwukolorowa)- tu gdzie barwy biale nazwa napisana kolorem
    czerwonym i odwrotnie

    Mam nadzieje, ze to wystaczajacy powod

    --
    YOeLL

  • 4. Data: 2004-12-19 09:13:59
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik YOeLL napisał(a) w wiadomości

    Nie przesadzaj. Nudzisz się ?

    --
    JOHNSON :)

  • 5. Data: 2004-12-19 09:17:22
    Od: "YOeLL" <y...@p...fm>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > Nie przesadzaj. Nudzisz się ?

    Johnson, z calym szacunkiem dla Ciebie- nie oczekuje bezplciowej dyskusji i
    wywodow na temat tego, ze sie nudze czy nie. Przedstawilem fakty z prosba o
    pomoc. Badz tak mily i wypowiedz sie na temat.

  • 6. Data: 2004-12-19 10:04:36
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    > Johnson, z calym szacunkiem dla Ciebie- nie oczekuje bezplciowej dyskusji i
    > wywodow na temat tego, ze sie nudze czy nie. Przedstawilem fakty z prosba o
    > pomoc. Badz tak mily i wypowiedz sie na temat.

    Za mało danych by się wypowiedzieć.
    Ale naprawdę myślę że takie sprawy to zawracanie głowy. Wydaje mi się że twoje
    zamiary mają podłoże ideologiczne, albo co gorsza osobiste (jakaś zemsta), a
    tego nie lubię.
    Osobiście uważam nawet że to z tym trenerem to tylko bzdura dziennikarska, czyli
    robienie sensacji dla tłumów z niczego. Oczywistym dla mnie jest że osobnik ten
    nie miał zamiaru znieważenia flagi tylko czynił to całkiem z innych pobudek
    materialnych). Każdy prokurator by to umorzył z powodu brak cech przestępstwa.

    --
    JOHNSON :)

  • 7. Data: 2004-12-19 11:43:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "YOeLL" <y...@p...fm> napisał w wiadomości

    Co do procedury, to składasz zawiadomienie o przestępstwie do najbliższej
    jednostki Policji. Ale z tego co piszesz, to niemal na pewno otrzymasz
    postanowienie o odmowie wszczęcia postępowania przygotowawczego.

  • 8. Data: 2004-12-19 11:50:58
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 19 Dec 2004 09:05:53 +0100, YOeLL <y...@p...fm> napisał:

> [...]
    > jednej strony przel bialy, z drugiej herb miasta, a tekst na szaliku to
    > nazwa wlasna (dwukolorowa)- tu gdzie barwy biale nazwa napisana kolorem

    Szczerze?
    Moim zdaniem nie. Wyluzuj.
    Samo posłużenie się biało-czerwoną kolorystyką nie oznacza profanacji barw
    narodowych, gdyby tak było nielegalne byłoby grodzenie wykopów
    biało-czerwoną taśmą i zastawianie dróg biało-czerwonymi deskami.
    A skoro posiadacz owego szalika tak zalazł ci za skórę, że chcesz go
    szargać po sądach to dlaczego nie zacząć od kibiców, którzy na białym polu
    flagi piszą nazwe miasta i machają tym na zawodach? To chyba większa
    "profanacja" niż noszenie biało-czerwonego szalika.

    A tak OT,
    Jak Amerykanin włozy kąpielówki w kolorach amerykańskiej flagi to
    deminstruje w ten sposób swój patriotyzm. Jak Polak włozy biało-czerwone
    kąpielówki z orzełkiem to dopuszcza się profanacji. Dla mnie to idiotyzm.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 9. Data: 2004-12-19 12:21:53
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Rodrig Falkenstein napisał(a) w wiadomości

> [...]
    > kąpielówki z orzełkiem to dopuszcza się profanacji. Dla mnie to idiotyzm.

    Według mnie o tym czy to będzie "profanacja" decyduje to jak będzie w tym
    wyglądał. Jeśli ma grube dup... to rzeczywiście będzie to profanacja ;). Ale jak
    zrobi to ładna kobieta to żadnej profanacji nie będzie ;).

    --
    JOHNSON :)

  • 10. Data: 2004-12-19 13:49:09
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

> [...]
    > jednej strony przel bialy, z drugiej herb miasta, a tekst na szaliku to
    > nazwa wlasna (dwukolorowa)- tu gdzie barwy biale nazwa napisana kolorem

    Załatwianie potrzeb fizjologicznych na flagę, obrzucanie jajkami flagi czy
    godła narodowego, palenie flagi to jest profanacja czy zniewazenie i podlega
    pod art. 137 kk
    a to co opisałeś, to zawracanie głowy; niech wymiar sprawiedliwości zajmuje
    się powazniejszymi sprawami.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl