  • 1. Data: 2004-12-18 20:45:21
    Temat: Re: Zapomniany/nie wydany towar w hipermarkecie.
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > oraz rachunek za płatność kartą ? Mam żądać nagrania z kamer ? Opierniczać
    > kasjerkę ? Co w takim przypadku robić ?

    buhaha
    palnij sie w leb! to moze sobie przypomnisz
    dlaczego kasjerka ma byc winna?!
    bo nie powiedziala, zebys wszystko zabral?

    zyga

  • 2. Data: 2004-12-18 21:16:01
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "wro-woj" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > (...) to być może kasjerka nie dorzuciła
    > tego do żadnej z toreb i stąd problem.

    dlatego nie podoba mnie się pakowanie towarów przez harcerzyków...
    dlatego nie podoba mnie się, jesli ja nie spakowałem się jeszcze a kasjerka
    skanuje już towar kolejnego klienta
    dlatego nie podoba mnie się, jesli stara baba gapi się nie wiadomo gdzie, a
    pakuje się już po zapłaceniu

    osobiście zeskanowany towar wrzucam spokojnie do koszyka, zerkam na ceny
    wyskakujące na kasie, a do toreb pakuję się na spokojnie za linią kas

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl

  • 3. Data: 2004-12-18 23:18:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "wro-woj" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    Szanse niewielkie, chyba, że faktycznie zostało w kasie. Zapytaj ta. Bo
    prawnie nic nie zrobisz z uwagi na brak możliwości udowodnienia, co
    faktycznie zabrałeś.

  • 4. Data: 2004-12-19 00:34:56
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 18 Dec 2004 21:45:21 +0100, Zygmunt M. Zarzecki naskrobał(a):

    troll detected.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2004-12-19 04:39:33
    Od: "RAV" <r...@o...pl>

    Tako Rzecze Sebol" <"lobo_(usun_to):

    > : > dlaczego kasjerka ma byc winna?!
    > : > bo nie powiedziala, zebys wszystko zabral?
    > :
    > : troll detected.

    chory jesteś...
    on am racje.. Pracowałem na kasie 10 miesięcy i wiem, że ludzie często
    zapominają brać towar, a już przed świętami szczególnie. U nas sytuacja była
    taka (Auchan Poznań-Komorniki), że zapomniany i zaplacony towar był opisany,
    tj nr kasjera i kasy i zwracany na sklep (często bowiem była to spożywka)
    oczywiście po drodze przez Punkt Obsługi Klienta. Sklerotyk jeżeli się
    zgłaszał z paragonem (a na nim nr kasy i kasjera był) towar był mu wydawany

    --
    GG: 4750296...TLEN: ravsite... WWW: http://kropeczek.tk
    PRP: http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=521

  • 6. Data: 2004-12-19 04:42:41
    Od: "RAV" <r...@o...pl>

    Tako Rzecze Krzysztof 'kw1618' z Warszawy:
    > :
    > : dlatego nie podoba mnie się pakowanie towarów przez harcerzyków...
    > : dlatego nie podoba mnie się, jesli ja nie spakowałem się jeszcze a

    jedź do AUchan :) i patrz post wyżej

    > : dlatego nie podoba mnie się, jesli stara baba gapi się nie wiadomo
    > :
    > : osobi?cie zeskanowany towar wrzucam spokojnie do koszyka, zerkam na ceny
    > : wyskakuj?ce na kasie, a do toreb pakuję się na spokojnie za lini? kas

    polecam:)

  • 7. Data: 2004-12-19 08:14:29
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 19 Dec 2004 05:39:33 +0100, RAV naskrobał(a):

> [...]
    > zgłaszał z paragonem (a na nim nr kasy i kasjera był) towar był mu wydawany

    przepraszam a kogo to obchodzi że pracowałeś na kasie ? nie wiesz kto to
    troll a wdajesz się w niepotrzebne dyskusje.

  • 8. Data: 2004-12-19 13:47:54
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > troll detected.

    where?

    zyga

  • 9. Data: 2004-12-19 13:48:11
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > przepraszam a kogo to obchodzi że pracowałeś na kasie ? nie wiesz kto to
    > troll a wdajesz się w niepotrzebne dyskusje.

    zdefiniuj trolla

    zyga

  • 10. Data: 2004-12-19 19:19:28
    Temat: Zapomniany/nie wydany towar w hipermarkecie.
    Od: "wro-woj" <n...@i...pl>

    Witam !

    Jaka jest możliwość odzyskania towaru, jeżeli zapomniałem go wziąć, bądź nie
    został on wydany (a jednak doliczony do rachunku) ? Taka sytuacja wydarzyła
    mi się właśnie w hiperkarkecie : dokonałem zakupu, zapłaciłem kartą i
    wierząc, że zabrałem wszystkie torby udałem się w drogę powrotną. Jakie
    zdziwienie dopadło mnie w domu , kiedy przeszukiwałem zakupy w poszukiwaniu
    trzech towarów. Przeszukałem cały samochód w poszukiwaniu i nic. Wychodzi na
    to, że albo nie została ona zabrana, albo nie zostały te towary wrzucone do
    torby. O ile możliwość nie zabrania takiej reklamówki nie wchodzi raczej w
    grę, gdyż towaru pilnowała zaufana osoba, to być może kasjerka nie dorzuciła
    tego do żadnej z toreb i stąd problem. Jak teraz żądać zwrotu owych
    produktów bądź gotówki za nie wiedząc, że mam przy sobie paragon fiskalny
    oraz rachunek za płatność kartą ? Mam żądać nagrania z kamer ? Opierniczać
    kasjerkę ? Co w takim przypadku robić ?

    Pozdrawiam,

    Janusz