  • 1. Data: 2004-05-28 06:26:55
    Temat: Proces cywilny przeciwko prezydentowi
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34862,2097507.htm

    Fragment:
    Adama W. zaintrygowała 18-stronicowa broszura "Tak dla Polski"
    autorstwa Aleksandra Kwaśniewskiego. Podobnie jak miliony Polaków
    dostał ją rok temu. Prezydent zachęcał w niej do głosowania na "tak" w
    referendum akcesyjnym.

    Adama W. zaciekawiło, na jakiej podstawie prawnej Kancelaria
    Prezydenta sfinansowała druk broszury z publicznych pieniędzy. Jego
    zdaniem było to bezprawne, bo książeczka zawierała prywatne poglądy
    Kwaśniewskiego oraz nieprawdziwe informacje o korzyściach płynących z
    członkostwa Polski w UE.

    W. o rozwianie wątpliwości poprosił prezydenta w liście. Odpowiedział
    mu sekretarz stanu Dariusz Szymczycha - pisał o plusach członkostwa w
    UE, ale podstawy prawnej sfinansowania druku nie podał.

    W. wytoczył więc Kwaśniewskiemu i Szymczysze jako osobom prywatnym
    proces cywilny. Żąda od nich po symbolicznym groszu odszkodowania.
    Twierdzi, że jako podatnik poniósł w związku drukiem broszury szkodę.
    Chce, żeby sąd przesłuchał prezydenta i jego ministra jako świadków.

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 2. Data: 2004-05-28 06:51:18
    Temat: Re: Proces cywilny przeciwko prezydentowi
    Od: Falkenstein <P...@i...pl>

    Dnia 28 May 2004 06:26:55 GMT, Renata Gołębiowska
    <R...@a...waw.pl> napisał:

> [...]
    > Twierdzi, że jako podatnik poniósł w związku drukiem broszury szkodę.
    > Chce, żeby sąd przesłuchał prezydenta i jego ministra jako świadków.

    Proponuję przekazać akta sprawy do rozpoznania do X Wydziałowi Spraw
    Idiotycznych.
    Każdy sąd ma takich... a to im się nie podoba, że orzełek na sądzie nie
    jest cały biały, a to Górniakowa im fałszuje, a to drogowcy grodzą wykopy
    taśmą w barwy narodowe, a to sąsiad ich podsłuchuje i takie tam...

    --
    Falkenstein
    Oderint dum Metuant

  • 3. Data: 2004-05-28 09:32:46
    Od: piotr <x...@x...pl>

    28 May 2004 06:26:55 GMT, na pl.soc.prawo, Renata Gołębiowska napisał(a):

    > W. wytoczył więc Kwaśniewskiemu i Szymczysze jako osobom prywatnym
    > proces cywilny. Żąda od nich po symbolicznym groszu odszkodowania.

    Poprostu PIENIACZ!
    Ten to dopiero chce zmarnować kupę naszych pieniędzy!
    Niech odda broszurę na makulaturę to może tego grosza mu dadzą.

    Jeszcze tylko chwila i obyśmy nie musieli żałować,że już nie mógł
    kandydować!

  • 4. Data: 2004-05-28 09:42:36
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <P...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >jest cały biały, a to Górniakowa im fałszuje, a to drogowcy grodzą wykopy
    >taśmą w barwy narodowe, a to sąsiad ich podsłuchuje i takie tam...

    A jesli Prezydent w tejze broszurze obiecuje
    gruszki na wierzbie - czy powinien byc wtedy
    bezkarny?
    Problem dotyczy zreszta w ogole politykow.

    WOJSAL

  • 5. Data: 2004-05-28 09:43:43
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "piotr" <x...@x...pl> napisał w wiadomości

    > Jeszcze tylko chwila i obyśmy nie musieli żałować,że już nie mógł
    > kandydować!

    Swietny prezydent. Tylko jakos nie ma szczescia
    do dobrych decyzji.

    ;)

    WOJSAL

  • 6. Data: 2004-05-28 13:13:55
    Od: Falkenstein <P...@i...pl>

    Dnia Fri, 28 May 2004 11:43:43 +0200, WOJSAL <w...@g...pl> napisał:

    > Użytkownik "piotr" <x...@x...pl> napisał w wiadomości

    > Swietny prezydent. Tylko jakos nie ma szczescia
    > do dobrych decyzji.

    wolisz Leppera?

    --
    Falkenstein
    Oderint dum Metuant

  • 7. Data: 2004-05-28 13:15:16
    Od: Falkenstein <P...@i...pl>

    Dnia Fri, 28 May 2004 11:42:36 +0200, WOJSAL <w...@g...pl> napisał:

> [...]
    > gruszki na wierzbie - czy powinien byc wtedy
    > bezkarny?
    > Problem dotyczy zreszta w ogole politykow.

    A konkretnie co tam jest nieprawdą?
    A co do bezkarności to cale szczęście nie jesteśmy Lepperlandem i o tym co
    jest karalne nie decyduje wola Przewodniczącego tylko przepis prawa.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum Metuant

  • 8. Data: 2004-05-28 14:42:41
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    >wolisz Leppera?

    a co masz do Leppera tak w ogole?
    i reszta tez?

    Z tego co ogladam w TV (transmisje z sejmu) to calkiem madre rzeczy mowi.

    P.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum Metuant

  • 9. Data: 2004-05-28 19:18:18
    Od: "Pawel N" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przemyslaw Rokicki <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał
    (a):

    > a co masz do Leppera tak w ogole?
    > i reszta tez?
    >
    > Z tego co ogladam w TV (transmisje z sejmu) to calkiem madre rzeczy mowi.

    Mówi bardzo praktycznie i to jego atut napewno.Gorzej natomiast z kojarzeniem
    faktów i zebraniem ich do kupy. Natomiast jego teksty to kolosy na glinianych
    nogach.Wystarczy wziąść do ręki rocznik statystyczny i zbijać kłamstwa pana
    Leppera jedno za drugim. Tylko jakoś jeszcze nikt na to nie wpadł. To jego
    słynne 7 milionów bezrobotnych (bzdura do kwadratu),to słynne 70% sprzedanego
    majątku państwowego (bzdura do kwadratu) no i te jego pomysły. Najbardziej mi
    sie podoba wprowadzenie podatku obrotowego brutto. Ah,widac każdemu marzy sie
    kaskada podatkowa i płacenie podatku od podatku.Tak jak to było do czasu
    wprowadzenia w życie VAT-u w 1990 roku o ile się nie mylę.
    pzdr

  • 10. Data: 2004-05-28 19:59:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    rzecz w tym, że te wszystkie obietnice może zweryfikować tylko życie. A na
    to trzeba lat. Zanim możliwe będzie zweryfikowanie, to sprawa się
    przedawni.