  • Data: 2005-05-15 17:53:37
    Temat: Re: Problemy z operatorem Internetu
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tiger napisał(a):

    > Moim skromnym zdaniem, jezeli nie
    > sciagnal przy takim obowiazku, jaki sam na siebie wzial, to powinien byc
    > jakis okres przepadku naleznosci, bo przeciez do licha nie moze byc np.
    > sytuacji, kiedy ktos nie sciaga, a potem np. celowo moze sobie naliczyc
    > odsetki (hipotetyczna sytuacja, odsetkow w moim przypadku nie naliczyli).

    Twoim zdaniem może. Zdaniem Kodeksu cywilnego okres przedawnienia wynosi
    3 lata.

    > Jest jeszcze druga mozliwosc - Operator mogl celowo opozniac sciagniecie
    > oplat, zeby moc je powiekszyc o VAT, tylko niestety nie wiem, kiedy ten VAT
    > na uslugi internetowe wszedl w zycie... Operator sciagnal sobie "wstecznie"
    > oplaty za luty i marzec, wraz z oplata za kwiecien.

    A tu jużmusisz sam w swoich papierach pogrzebać. Kiedy zostałes
    powiadomiony o zmianie cen + 30 dni i od tej daty powinieneś płacić nową
    stawkę.

    > Nie mam zapisow, zabraniajacych negocjacji. Czy prawo konsumenta nie stanowi
    > nadrzednych przepisow w takiej sytuacji?

    Hmmm. DO tej pory wydawało mi się, że do negocjacji potrzebna jest zgoda
    dwóch stron. Coś przegapiłem?
    ;-)

    M.