  • Data: 2005-05-15 19:17:01
    Temat: Re: Problemy z operatorem Internetu
    Od: "rezist.com" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > możan zmienić wystarczy mieć telefon - na potrzeby domowe napewno będzie
    > taniej niż 200zł miesięcznie - no chyba ,że to działalność na zarobek

    Nie chodzi o zarobek. Widzisz, niektorzy potrzebuja miec publiczne IP
    i zestawiony wirtualny kanal VPN do miejsca pracy z przepustowowscia
    1000 kbps w obie strony, bez limitow miesiecznych.

    Pomijam kwestie znalezienia operatora ktory to zapewni, ktory bedzie
    chcial pojsc na reke i odpowiednio skonfiguruje router. Do tego dochodzi
    lokalizacja, w Warszawie sa miejsca gdzie nie ma ani Aster City ani
    Chello. A niekoniecznie musze korzystac z TPSA - ja wolalem Sferie
    do polaczen telefonicznych.

    Tak wiec, sama wtyka do sieci - to nie wszystko :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com