  • Data: 2005-05-16 00:04:31
    Temat: Re: Problemy z operatorem Internetu
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    Tiger napisał(a):
    > Dziekuje za odpowiedzi, bylem w stanie odczytac z nich wszystkich, jak
    > wyglada stan rzeczywisty. Jestescie bardzo pomocni :-) Wiem juz, jak
    > postapic. Nie bede podwazal ani wycofywal naleznej firmie zaplaty, lecz
    > zloze w tejze firmie zazalenie na dzial ksiegowosci, domagajac sie
    > jednokrotnej bonifikaty za miesieczne abonamenty ze wzgledu na
    > niedopatrzenia, ktore doprowadzily do rozechwiania budzetu domowego. W
    > przypadku braku pozytywnego odzewu ze strony Operatora, zglosze sprawe do
    > UOKiK, bowiem jest to jawne dzialanie na szkode klienta (szkoda jest
> [...]

    <LOL> A jak trafi Ci się mandat to pozwiesz policję za rozchwianie
    budżetu domowego? A kiedy bankomat z jakichś względów nie wyda Ci
    gotówki, za to zablokuje kwotę którą chciałeś pobrać, będziesz się
    sądził ze swoim bankiem a potem z właścicielem bankomatu? Ciekawe gdzie
    znajdziesz kozła jak pęknie Ci rura i będziesz musiał wezwać hydraulika,
    co niewątpliwie zaważy na możliwościach egzystencyjnych Ciebie i Twojej
    rodziny.

    Wybacz, ale o ile zgadzam się z Tobą że postępowanie operatora
    nieszczególnie świadczy o jego dziale księgowości, o tyle Twój wciąż
    powtarzany argument o "zagrozeniu (...) w bezposredni
    sposob calkowitym rozbiciem budzetu domowego..." jest dziecinny i
    cokolwiek żałosny. Operator pobrał to, co mu się słusznie należało, a do
    czego pobierania z Twojego konta dałeś mu prawo wyrażając zgodę na
    polecenia zapłaty. a że zrobił to dwa miesiące później - cóż, Twój zysk
    na odsetkach. Podsumowując, myślę że jesteś pieniaczem chcąc mieszać w
    to UOKiK i osobiście nie popieram Twoich roszczeń.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński